fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המונדיאליטו: נבחרת ישראל נעצרה בחצי הגמר

נבחרת ישראל הצעירה הפסידה לנבחרת אורוגוואי בחצי גמר המונדיאליטו, 1:0. המאמן אופיר חיים: "בשבילי, זו התגשמות חלום. עברנו טורניר שלא יישכח". ביום ראשון תתמודד הנבחרת הישראלית נגד נבחרת דרום קוריאה במשחק על המקום השלישי. מי יודע, אולי בסוף עוד כן נעלה על הפודיום
טורניר מוצלח. רוי רביבו מנבחרת ישראל צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

מסעה המופלא של נבחרת הנוער של ישראל במונדיאליטו והחלום הגדול להעפיל לגמר גביע העולם נקטע אמש כשישראל נכנעה לנבחרת אורוגוואי, 1:0, משער שהובקע בדקה ה-60.

הנבחרת הישראלית לא היטיבה לשחק וגם המזל שהאיר לה פנים במשחקים קודמים או אם תרצו נחישות עד הסוף, חסרו לה. יש גם מי גם שהסביר שתנאי המגרש הגרועים באצטדיון לה פלטה הקשו על שחקני הנבחרת הישראלית לפתח משחק ראוי, וזה מה שגרם לה להפסיד.

בכל מקרה, התירוצים כבר מאחורינו והפנים כבר קדימה, למשחק שיערך ביום ראשון הקרוב (11.6) בשעה 20:30 נגד נבחרת דרום קוריאה, במפגש על המקום השלישי. בנבחרת הישראלית יעשו כמובן את הכל כדי לנצח ולעלות לפודיום על מדליית הארד.

המאמן אופיר חיים, סיכם בסיום המשחק: "חשוב לומר שלמרות ההפסד לאורוגוואי אסור לנו להוריד את הראש כי מצפה לנו עדיין משחק על המקום השלישי. אני חושב שייצגנו את המדינה בכבוד ועשינו פה טורניר שלא יישכח. לשחק באצטדיון שקרוי על שמו של מרדונה ולהרגיש הכי קרוב אליו זה דבר מדהים. תמיד רציתי לבקר בארגנטינה, שהיא מעצמת ספורט וכדורגל וההגעה לפה זה אושר גדול בשבילי. במהלך הטורניר גם היינו הרבה עם הקהילה היהודית בארגנטינה וביקרנו במקומות חשובים. אני רוצה להודות לכל מי שליווה אותנו במהלך הטורניר שהוא עבורי התגשמות של חלום. נהניתי מכל רגע".

בהמשך דבריו, גילה המאמן כי קיבל הצעות אימון ממספר קבוצות, אבל כרגע הוא מעדיף להתרכז בנבחרת הצעירה ורק בהמשך יחשוב על עתידו.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות