fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כללית: יום השתלמות לצוותי המכונים להתפתחות הילד

המפגש, שהתקיים בקרית ים בהתאם לכל מגבלות הקורונה, עסק בקשיי אכילה של ילדים עם לקויות התפתחויות שונות
התפתחות הילד. קשיי אכילה של ילדים עם לקויות התפתחויות שונות. שירי שלו, טלי עזר ואפרת אגמון, דיאטנית קלינית במרכז הילד בקריון | צילום: דוברות כללית
התפתחות הילד. קשיי אכילה של ילדים עם לקויות התפתחויות שונות. שירי שלו, טלי עזר ואפרת אגמון, דיאטנית קלינית במרכז הילד בקריון | צילום: דוברות כללית

כללית מפעילה בכל שבעת המכונים להתפתחות הילד שלה במחוז חיפה וגליל מערבי, בניהולה של ד"ר לילך שמר, מרפאות ייחודיות לטיפול בבעיות האכלה ואכילה, בקרב ילדים עם לקות בהתפתחות.

צוותי המרפאות הם רב מקצועיים וכוללים: דיאטנים, עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, פיזיותרפיסטים ורופאים – מתכונת המאפשרת מעטפת טיפול כוללנית המעניקה לילדים והוריהם טיפול יסודי, החל מהערכה מקיפה, כולל תצפיות אכילה, התאמת טיפול ומתן הדרכה להמשך ההתמודדות הנכונה עם הבעיה בבית ובמסגרת החינוכית.

כחלק ממהלך להרחבת ידע, התמקצעות נוספת והתעדכנות, נערך מפגש בנושא, ביוזמתה של שירי שלו, דיאטנית קלינית במכון של כללית בקרית שמריהו ואחראית תחום התזונה בשירות התפתחות הילד במחוז, ובסיועה של טלי עזר, מרפאה בעיסוק בכירה במכון להתפתחות הילד בכללית.

המפגש נערך באולם ההרצאות במרפאת קרית ים רסקו, תוך שמירה על מגבלות הקורונה, בהשתתפותם של כ-30 אנשי מקצוע ממגוון התחומים, המאיישים את השירות.

המפגש הפעם הוקדש להדרכה שהועברה על ידי קלינאית התקשורת פרידה קורנבלוט בהקשר של קשיי אכילה של ילדים עם לקויות התפתחויות שונות.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות