fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המצלמות בצימר חשפו: הבעל מנהל רומן עם זמרת ידועה

אישה שחשדה שבעלה מנהל רומן עם זמרת ידועה, הנציחה את מעשיו במצלמות נסתרות. עתה ממתינים בני הזוג לאישור בית המשפט ולגט רשמי בבית הדין הרבני
הזמרת הבוגדת | צילום: shutterstock
הזמרת הבוגדת | צילום: shutterstock

בני זוג כבני 40, המנהלים בימים אלה תביעת גירושים וממתינים לגט רשמי בבית הדין הרבני, הכירו לפני שמונה שנים, ומאז הם נראו בעיני רבים כזוג המשולם. הם התחתנו מאוחר בשלים להורות וכשהם כבר מסודרים כלכלית. הדרמה החלה לפני כשנה. הבעל, עובד באחד מגופי הכלכלה הגדולים בישראל, הכיר באחד מהאירועים הנוצצים של החברה, זמרת ידועה, אף היא נשואה. הם נהגו להיפגש בצימר בצפון אחת לחודש ולממש את הרומן שפיתחו ביניהם בשקט וללא דרמות מיותרות.

עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

עו"ד שרין סולן מספרת כי הלקוחה שלה, התייצבה במשרדה וסיפרה לה כי היא חושדת שבעלה מנהל רומן אך אין לה הוכחות. היא גוללה בפניה את הסיפור ואף ציינה את המקום שבו הם נוהגים להיפגש. "במצב הזה, זו היתיה מילה שלה מול שלו ולכן היא נדרשה לעשות מעשה או לשכור בלש".

באותו שלב מספרת האישה, שעובדת כמהנדסת בחברת הייטק, כי הדבר היחיד שידעה היה המקום שבו הם נפגשים והעובדה שבמקום הזה יש שני צימרים. היא שכרה את אחד הצימרים וזימנה לשם בלש שהתקין בו מצלמה. שבוע לאחר מכן, שכרה את הצימר השני וגם בו התקינה מצלמה. בשני המקרים כדי לא לעורר חשד, היא שילמה עבור סוף השבוע אך לא בילתה שם, מאחר שמעולם לא יצאה לבילוי בצימר ללא בעלה.

באחד מימי השבוע הגיע בעלה לאחד משני הצימרים. המצלמות הנציחו את המפגש ולתדהמת האישה המאהבת התגלתה כלא אחרת מאשר אותה זמרת שהופיעה באירוע של החברה שבה עובד בעלה. למחרת הגיעה האישה לצימר ושלפה את המצלמות. עם החומר המצולם היא ניצבה מול בעלה והודיעה לו על סיום הנישואים.

"לא הייתה כאן בעיה של הסכם גירושים", סיפרה עו"ד סולן, "הבעל השאיר לאישה את הדירה וסכום חד פעמי של כמה מיליוני שקלים והתחייב למזונות של 10,000 שקלים בחודש לכלכלת בנו הפעוט. עכשיו, מחכים שני הצדדים לאישור בית המשפט ולגט רשמי בבית הדין הרבני, שדבר מהדרמה לא מוזכר בו".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות