fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם יפה, גם מנהלת מרפאה

דריה קליצוק, מנהלת מרפאת פסגות ים של מאוחדת, מככבת בקמפיין הפרסום של המרפאה. ל"הד הקריות" היא מספרת על השירותים שהמרפאה מעניקה ועל העבודה שהיא כל כך אוהבת
מנהלת מרפאת פסגות ים של מאוחדת, דריה קליצוק | צילום: גונן שמר

בקמפיין הפרסום של מרפאת פסגות ים בקרית ים של קופת חולים מאוחדת מככבת בחורה יפהפייה, הדומה דמיון מפתיע למלכת היופי של ישראל בשנת 1990, איבונה קרוגליאק. מתברר שזו לא איבונה קרוגליאק, אלא דריה קליצוק, מנהלת המרפאה בכבודה ובעצמה.

דריה קליצוק ספרי לנו קצת על עצמך.
"אני תושבת קרית ים, עובדת במאוחדת תשע שנים. התחלתי כמזכירה רפואית במרפאה הראשית בעפולה, ועם השנים התקדמתי לתפקידים ניהוליים. בחמש השנים האחרונות ניהלתי את מרפאות נוף הגליל (נצרת עילית)".

מה את אוהבת בתפקיד שלך?
"מדובר בתפקיד עם אחריות גדולה מאוד, שמצריך כישורים וידע בתחומים רבים כגון: ניהול כוח אדם, שירות, שיווק, כספים, תפעול, לוגיסטיקה ועוד. המוטו שלי היה ונשאר להעניק שירות ויחס אישי לכל לקוח במיוחד ברגעים הרגישים שאותם אנו לא צופים. הרי מה יותר חשוב לנו מהבריאות שלנו ושל משפחתנו? אני קמה בכל בוקר עם תחושה של שליחות. להיות מנהלת מרפאה במאוחדת זה הרבה יותר ממקום עבודה. אני מאוד גאה להיות מנהלת מרפאה במאוחדת".

דריה קליצוק | צילום גונן שמר
מנהלת מרפאת פסגות ים של מאוחדת, דריה קליצוק | צילום: גונן שמר

ספרי לנו על מרפאת מאוחדת פסגות ים.
"מרפאת פסגות ים נמצאת במרכז העיר, במתחם חדש, מרווח, עם נגישות נוחה לתחבורה ציבורית ולכלי רכב פרטיים ועם שפע של חנייה בחינם במקום. אני מזמינה את תושבי קרית ים והקריות להיכנס לביקור במרפאת פסגות ים החדשה ולהתרשם מהגודל וממגוון השירותים הרפואיים שאנחנו מעניקים למבוטחים שלנו. מדובר במרכז רפואי רב-תחומי הכי חדש בעיר. הוא גדול, נקי ואסתטי, יש הנגשה לנכים, והכל תחת קורת גג אחת ובמפלס אחד, אין צורך לעלות או לרדת ולחפש בין הקומות.

"זו בשורה גדולה מאוד עבור תושבי קרית ים והסביבה, שכן מעבר לרפואה הראשונית שאנו מעניקים – כלומר, רפואת משפחה, נשים וילדים – יש לנו כאן במרפאת פסגות ים שירותי רפואה מקצועית רחבים מאוד, ואני רק אמנה כמה מהם: מכון רנטגן, מכון פיזיותרפיה, מכון התפתחות הילד, מכון ריפוי בעיסוק, מכון שמיעה, סדנאות בריאות, בית מרקחת גדול ומרווח ועוד. כמו כן במרפאת פסגות ים אנחנו מעניקים מגוון רחב של שירותי רפואה מקצועית, ואני מתכוונת לרפואת עור, אורתופדיה, קרדיולוגיה, כירורגיה ועוד. ואת כל מה שסיפרתי כעת, תוכלו לקבל בזמינות גבוהה. לדוגמה, תורים לרופאת משפחה ורפואת ילדים – מהיום להיום. הצוותים הרפואיים שלנו במרפאת פסגות ים מקצועיים מאוד, זמינים ובעלי תודעת שירות גבוהה".

כולם מדברים על מאוחדת היברידית. תסבירי לנו מה זה בעצם.
"זה אומר שמעכשיו תוכלו לקבל אותו הטיפול גם בביקור למרפאה, גם בפנייה מכוונת באתר ובאפליקציה של מאוחדת ועכשיו גם בביקור דיגיטלי, שבו תוכלו לקבוע ביקור בשיחת וידיאו ישירה עם הרופא המטפל שלכם, שמכיר אתכם. קביעת התורים מתבצעת בשעות הפעילות של המרפאה, ממש כמו שקובעים תור רגיל. זה גם חוסך זמן וגם חוסך הגעה למרפאה. תוכלו לבצע את השיחה עם הרופא מהמשרד, מהבית ואפילו מחו"ל. בביקור הדיגיטלי הרופא רואה את התיק הרפואי שלכם. המרשמים, שיונפקו במהלך הביקור, יישלחו ישירות לבית המרקחת. יש יותר נוח מהשירות הזה?".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות