fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אצלנו מתקלחים בכיף

ב"מקלחון שופס" יתאימו לכם את המקלחון האיכותי בכל מידה, צבע וגימור המתאים לחדר הרחצה שלכם לצד מיטב החיפויים והכלים הסניטריים
מקלחונים איכותיים של מקלחון שופס | צילום: יח"צ
מקלחונים איכותיים של מקלחון שופס | צילום: יח"צ
ב"מקלחון שופס" יתאימו לכם את המקלחון האיכותי בכל מידה, צבע וגימור המתאים לחדר הרחצה שלכם לצד מיטב החיפויים והכלים הסניטריים. היכנסו לאולם התצוגה באזור התעשייה ביאליק וקבלו השראה למקלחת טובה באמת.
בימינו, יותר ויותר משפחות בוחרות להחליף את האמבטיה המסורתית במקלחונים מסוגים שונים. יתרונות המקלחונים ברורים: הם מתאימים גם לחדרי אמבטיה קטנים, והם חוסכים במים, מכיוון שהם מאפשרים מקלחת קצרה, תוך שימוש בכמות קטנה של מים.
ב[highlight color="yellow"]"מקלחון שופס"[/highlight] מתמחים בכל סוגי המקלחונים. השם "מקלחון שופס" הולך לפניו בכל הארץ מזה תשע שנים כמקצועי ביותר בתחום. הבעלים, שלומי אלישיב מקרית ביאליק, נכנס לביזנס לפני 14 שנים כמתקין מקלחונים. המוניטין שצבר היה עצום וכשזיהה את הפוטנציאל פתח שני אתרים למכירה אונליין.
בהמשך פתח חנות באזור התעשייה קריית ביאליק למכירת מקלחונים, ארונות אמבטיה, ברזים ואביזרים למקלחת. ואם אתם מחפשים קרמיקה בקריות גשו למקלחון שופס ותתרשמו ממגוון סוגי הקרמיקה למקלחת ואף לכל הבית.
מקלחונים לכל עיצוב, סגנון וטעם | צילום: יח"צ
מקלחונים לכל עיצוב, סגנון וטעם | צילום: יח"צ

לפני כשנה שדרג אלישיב את המקום והיום הוא מוכר ומייבא גם אריחי קרמיקה, אריחי גרניט פורצלן, ריצופים דמוי פרקט, כלים סניטריים, ברזים, ארונות, אביזרים נלווים וכל מה שקשור לאמבטיה מא' ועד ת'.
באולם התצוגה, המתפרש על פני 250 מ"ר, תוכלו לראות את מיטב החידושים, הטכנולוגיות והטרנדים הבולטים בענף. "אין עוד אולם בארץ בו מוצגים 16 מקלחונים ו-14 ארונות אמבט בתצוגה", מתגאה אלישיב, "הסחורה שלי מגיעה מאיטליה, ספרד, ורק המותגים המובילים את השוק, כך שהלקוחות יודעים שימצאו מענה הולם לבית. היום משקיעים מחשבה רבה בעיצוב חדרי האמבט בבית ובמקום שלי פוגשים עולם שלם של אפשרויות עיצוב, בכל גודל וצבע שרוצים".
בשל הניסיון הרב אותו מביא אלישיב, רמת הייעוץ שמקבלים הלקוחות אמינה, מקצועית ומדויקת גם במחירים. "אני יודע לתת מידה מדויקת, מחיר בהתאמה וזה משהו מאוד חשוב. במיוחד לזוג שקונה בית חדש וצריך לעשות הערכת מחיר בקשר להוצאות הצפויות". לכן, הלקוחות מגיעים מפה לאוזן. גם מבניינים חדשים, די בלקוח אחד בבניין שמביא איתו את כל השכנים. הם יודעים שיקבלו יחס אישי ומחיר הוגן. "יש לי לקוחות שזוכרים אותי ומגיעים אליי עוד מהימים בהם הייתי מתקין. אני נותן אחריות מלאה לכל עבודה וגם אם משהו קורה אחרי שמסתיימת האחריות, הלקוח יודע שאגיע לתקן בלי שום בעיה, גם לאילת".
"השקעתי ושדרגתי את אולם התצוגה", הוא מוסיף, "כדי לתת מענה נגיש ואיכותי וכדי לייצר חווית קניה מושלמת ומשתלמת".

מקלחונים 8 מ"מ למראה נקי – מיוצר ע"י מקלחון שופס
"חדר הרחצה הוא חדר משמעותי לכל המשפחה. זה זמן שבו אפשר להיות לבד, לתת תשומת לב לגוף ולהשתחרר מטרדות היום. לכן, החדר צריך להיות נעים, נוח ומזמין. יש היום הרבה סוגים של מקלחונים ואני ממליץ ללקוחותיי לבחור את הסוג שמתאים להם ושעושה להם כיף. מה גם שהיום אפשר לבחור את האופן שבו המים יורדים, את הכיוונים מהם המים מגיעים, אם תהיה פינת ישיבה בתוך המקלחון, איפה תהיה התאורה והאם תושמע בו מוסיקה. כמובן, שרמות המחירים שונות".
אחד המקלחונים האיכותיים היום הוא המקלחון ששלומי מייצר בעצמו. מדובר במקלחון 8 מ"מ במראה נקי ובלי פרופילים, אשר מחוברים לקיר ע"י תופסנים יוקרתיים. מקלחונים אלה הפכו טרנד בשנתיים האחרונות, הם מיוצרים על פי מידה, המחירים הוגנים ואין בית חדש או חדר רחצה יוקרתי בבית מלון שלא מתקין מקלחון זה, שהוא המילה אחרונה.

רמת גימור גבוהה ומוקפדת. מקלחון שופס
רמת גימור גבוהה ומוקפדת. מקלחון שופס

"אפשר לקנות מקלחון בכל מיני מקומות, אך לא כל מקלחון באמת איכותי. אני ממליץ ללקוחות לבדוק גם מקומות נוספים ויודע שבסוף יחזרו. כי מניסיון הם יודעים שאצלי כל האביזרים באיכות מעולה. רמת הגימור גבוהה ומוקפדת, כך שלא תצטרכו להחליף את האביזרים לעיתים קרובות. זה חוסך עוגמת נפש וכמובן, משאבים".
איכות המוצרים ב"מקלחון שופס" היא ללא פשרות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, לצד בקרת איכות מוקפדת. נוסף על הייצור העצמי, אלישיב עובד עם החברות המובילות בשוק ביניהן חמת ומטירני. "דווקא חדרי אמבט זה לא פשוט לעצב. לעיתים החדר קטן או בנוי בצורה שדורשת חשיבה עיצובית. לכן, אני ממליץ לתכנן בקפידה, להתאים את גודל המקלחון לחלל, לראות אם כדאי מקלחון חזיתי, מעוגל או פינתי, לבדוק לאן הדלת נפתחת, עם אגנית על הרצפה או בלי, האם ליחיד או זוגי, לבחון ראשי טוש שאוהבים, לבחור זכוכית מתאימה, מחוספסת או שקופה וגם את העובי הרצוי, יש מקלחונים עם אטימה כפולה, חשוב שהמקלחון לא יתפוס את כל החלל בחדר וישאיר מקום לארון, כלים סניטריים, מקום להתארגנות. לכן, גם חשוב להגיע לאולם התצוגה ולראות בעיניים את המקלחון כדי למנוע הפתעות בהמשך. "הסוד הוא לדעת לשלב נכון בין הדברים, לבחור בכלים הסניטריים המתאימים, במקלחון הנכון, בארון שמתאים ובאביזרים הנכונים כך שישתלבו בהרמוניה וייצרו אווירה מושלמת".
אצל שלומי אלישיב משלמים בגמר העבודה, המחירים והשירות ללא תחרות, מבצעים תיקונים תקופתיים במידת הצורך ויש אחריות יצרן של לפחות שבע שנים. מומלץ בחום.

[box type="shadow" align="aligncenter" class="" width="920"]לפרטים ולקביעת ייעוץ ללא עלות, טל': 1-700-700-147 החרושת 19 אזור התעשייה קרית ביאליק | אתר: www.hamat-miklachonim.co.il[/box]

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות