fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ג': הבן השחקן כבש, האב המאמן חגג ניצחון ראשון

דור וקנין, שחקנה של הפועל שלומי, כבש שער בניצחון קבוצתו, 1:2 על הפועל דיר חנא. מי שהיה שמח במיוחד הוא המאמן דני וקנין, אביו של דור, שחגג ניצחון בכורה * הפועל נהריה ספגה הפסד ביתי כואב למכבי אבו סנאן, 4:0
הוקנינים של הפועל שלומי חוגגים ניצחון ראשון. המאמן דני עם בניו: דור, איתמר ושגיא | צילום: באדיבות ערן גאון

ליגה ג': ניצחון בכורה להפועל שלומי, הפסד ראשון להפועל נהריה

בניגוד למחזור הפתיחה, אז השיגה הפועל נהריה ניצחון והפועל שלומי הפסידה, במחזור השני הייתה מגמה הפוכה.

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה (4:1 בחוץ לבענה), רשמה הפועל שלומי ניצחון בכורה דרמטי כשגברה בחוץ על הפועל דיר חנא, 1:2.

דור וקנין כבש על סף סיום המחצית הראשונה והעלה את שלומי ליתרון, 0:1, לשמחת אביו, המאמן דני וקנין. בדקה ה-59 הצליחו המארחים לאזן ל-1:1. בדקה ה-90 בישל אלירן לוי לאודי זריהן שכבש את שער הניצחון שהעניק להפועל שלומי ניצחון ליגה ראשון העונה, 1:2.

יו"ר הקבוצה ערן גאון: "הניצחון הזה ריגש אותי מאוד ונתן לי הרגשה מעולה בכל סוף השבוע. כל העונה שעברה היה לנו רק ניצחון אחד, ועכשיו כבר במחזור השני יש לנו ניצחון. אבל זה לא הניצחון אלא הדרך. המאמן דני וקנין עושה עבודה מצוינת, יש סגל גדול של 26 שחקנים, האימונים מתנהלים ברצינות והשחקנים משקיעים ועובדים קשה. אני מקווה שהמומנטום הזה יישמר ויימשך גם במשחקים הבאים ושנחווה עוד הרבה רגעי אושר כאלה של ניצחונות".

הפועל נהריה, שפתחה את העונה בניצחון חוץ על אבירי כפר סמיע (1:3), ספגה הפסד ביתי למכבי אבו סנאן, 4:0. המחצית הראשונה עוד הסתיימה ללא שערים, אבל מיד עם פתיחת המחצית השנייה ספגה נהריה פעמיים תוך דקה (דקה 46 ו-47) ונקלעה לפיגור, 2:0. בהמשך, ניסתה נהריה לחזור למשחק, אך בדקה ה-75 ספגה את השער השלישי ונכנעה. בדקה ה-85 כבשו האורחים שער רביעי וסגרו עניין.

במחזור הקרוב (יום שישי, 25 בדצמבר) יערך הדרבי האזורי כשהפועל שלומי תארח את הפועל נהריה.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות