fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדת המרכז הרפואי לגליל יצאה למרפסת והתרגשה מהמחווה של התושבים

בדיוק בשעה 18:00 יצאה עובדת המרכז הרפואי לגליל למרפסת ואחזה בה התרגשות שהיממה את לבה
מחווה לצוותים הרפואיים הערב בנהריה הירוקה. צילום: פרטי
מחווה לצוותים הרפואיים הערב בנהריה הירוקה. צילום: פרטי

הערב (חמישי) בשעה 18:00 יצאו אזרחי ישראל לחצרות ולמרפסות ובמשך שתי דקות מחאו כפיים להוקרתם של הצוותים הרפואיים, העומדים בחזית ומסכנים את חייהם עבור רפואת התושבים כולם.

ליאם וסטפן דה-פלנו התחתנו לפני שבועיים ושניהם עובדים במרכז הרפואי לגליל בנהריה. ליאם היא פקידת הקבלה במיון וסטפן הוא אח מוסמך. הם מתגוררים בנהריה הירוקה.

הערב, לקראת השעה 18:00, לאחר עוד יום מפרך, התיישבה ליאם מול הטלויזיה לרגע של אסקפיזם, ועודכנה בחדשות על המחווה היפה המתוכננת לחיזוקם של הצוותים הרפואיים, בהם נמנים גם היא ובעלה הטרי. בדיוק בשעה 18:00 יצאה למרפסת ואחזה בה התרגשות שהיממה את לבה. עשרות אנשים מכל השכונה עמדו במרפסות ובמשך דקות ארוכות מחאו כפיים כאות תודה והוקרה לצוותים הרפואיים העומדים בחזית.

"אני לא יכולה לתאר לך את ההתרגשות עבורנו ועבור כל החברים לעבודה" היא מספרת לנו הערב. "לכולם, לצוות הסיעודי, מנהל ומשק, המנהלים, המנהלות, שמסכנים את בריאותם ואת חייהם על מנת להציל חיים, בהתחשב בכך שאנחנו חוזרים כל אחד למשפחה שלו, זו ממש הצלת חיים. לכולם באמת מגיעה תודה גדולה. זו היתה מחווה מדהימה. הרגשתי צמרמורת. ממש התרגשות".

ליאם וסטפן דה-פלנו. צילום: פרטי
ליאם וסטפן דה-פלנו. צילום: פרטי

 

"לפני שהתחלתי לעבוד במרכז הרפואי עבדתי שמונה שנים במד"א. אני חושבת גם עליהם, המסכנים את חייהם, מגיעים לכל האירועים, מבצעים את הבדיקות ונוסעים עם החולים באמבולנס תוך סיכון הבריאות שלהם עצמם. זה לא מובן מאליו. והיום, המחווה של התושבים היתה חשובה ומדהימה עבור כולנו. פתחתי את חלון המרפסת וממש לא חשבתי שאראה או אשמע משהו, אבל כמות מחיאות הכפיים, הסאונד המדהים שנשמע, ימשיך להדהד בראשי ובלבי עוד הרבה מאוד זמן".

לסרטון שצילמה הערב דה פלנו

המחווה המרגשת עברה בשידור חי בערוץ 13, ששידר מערים רבות בארץ את התושבים המוקירים.

 

קראו עוד בחדשות נהריה והסביבה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות