fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נהריה מצננת את עובדי השטח

עיריית נהריה לא נשארת אדישה למזג האוויר הקיצוני ועובדי השטח ייהנו כל השבוע ממשב רוח מרענן, פינוקים בתחנות העבודה וגם משעות עבודה גמישות.
עובדי מחלקות השטח | צילום: עיריית נהריה

בשל גל החום הכבד הצפוי השבוע ויימשך עד לתחילת שבוע הבא, החליטה הנהלת עיריית נהריה, כי כל העובדים במחלקות השטח של הרשות, החלו כבר מאתמול (יום ב׳) את עבודתם שעה אחת מוקדם יותר. המטרה לעבוד כמה שפחות שעות תחת השמש היוקדת.

יותר מזה, ציינו בהנהלת העירייה, כי לצד עבודות הכפיים הקשה בחום הכבד, יזכו העובדים לביקור בעמדות העבודה ולמעשה, ״המרעננים יגיעו״ עד אליהם לשטח ויחלקו, מים קרים ושלגונים בכל הטעמים.

כל עובדי השטח יזכו לכמה וכמה הפסקות התרעננות, בעיקר אלה העובדים תחת השמש והכל במטרה אחת – להקל עליהם את העבודה הפיזית ובעיקר לשמור על בריאותם. ״עובדי עירייה בריאים והעיר כולה בריאה ונקיה יותר״, ציינו בהנהלת העירייה.

לצד הריענון הבלתי פוסק במשקאות קרים, סיירת של העירייה תקפיד על לבוש הולם של אותם עובדים, כדי למנוע מהם חשיפה מיותרת לשמש. מי שיזדקק לכובע יקבל ובכלל כל העובדים נדרשו ללבוש הולם שימנע חשיפה מיותרת לשמש.

בשלב זה ההחלטה על השינוי בשעות הפעילות של עובדי השטח תהיה בתוקף לאורך כל השבוע ותוארך במידה ומזג האוויר השרבי יימשך.

עובדי מחלקות השטח | צילום: עיריית נהריה
לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות