fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חנוכת מרכז הטניס המשותף למטה אשר ומזרעה

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר אמר: ״אני בטוח שציבור תושבינו, מהילדים והילדות המדהימים הגדלים כאן, ועד לספורטאים וספורטאיות מקצועיים וחובבים, יהנו מאד מהשדרוג המשמעותי בתנאים, ומהקפיצה התשתיתית הרצינית של ענף הטניס״
חנוכת מרכז הטניס המשותף למטה אשר ומזרעה | צילום: Ritvo photography

במעמד שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, מנהל מחוז חיפה במשרד השיכון שלמה פייבלוביץ וסגניתו סימה חמו ומנהל החטיבה הטכנית, אינג' גנאדי אוסטרובסקי, ראש מועצת מזרעה – פואד עווד, ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ, עובדי ועובדות הרשויות מטה אשר ומזרעה, ספורטאים וספורטאיות מהמרחב – נחנך היום מרכז הטניס המשותף למטה אשר ומזרעה.

חנוכת מרכז הטניס המשותף למטה אשר ומזרעה | צילום: Ritvo photography
חנוכת מרכז הטניס המשותף למטה אשר ומזרעה | צילום: Ritvo photography

המרכז משתרע על שטח של למעלה מ-3,000 מטר רבוע, שיוזמת הקמתו החלה עוד בשנת 2015, כולל 5 מגרשים, בהם שניים וזוגיים ומגרש קיר אימון מוצלל, טריבונה מוצללת לקהל, מתחם משרדים, מלתחות, חדר כושר, גינון יפיפיה ואפילו 2 מגרשי פטנאק כתוספת, בעלות כוללת של כ-9 מיליון ₪, במימון של משרד השיכון, מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט, ו2 הרשויות השותפות – מטה אשר ומזרעה.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "שמחתי להגיע למטה אשר לחנוך את מרכז הטניס החדש המשותף. אני בטוח כי המרכז יחזק את ענף הטניס במועצה ויתן עתיד ספורטיבי בענף לילדי האזור. אני מברך את ראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ ואת ראש מועצת מזרעה פואד עווד על העבודה הקשה והמשתלמת עד להקמת המרכז."

חנוכת מרכז הטניס המשותף למטה אשר ומזרעה | צילום: Ritvo photography

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר: "זהו לא שיתוף הפעולה היחיד בין שתי הרשויות השכנות, אך ללא ספק אחד הגדולים והמשמעותיים שבהם. הוכחה נוספת וחשובה ליכולת שלנו כאן בגליל המערבי, חבל הארץ היפה במדינה, לחיות יחד חיים משותפים, רב תרבותיים, המקבלים את השונה ומעצימים את המשותף. אני בטוח שציבור תושבינו, מהילדים והילדות המדהימים הגדלים כאן, ועד לספורטאים וספורטאיות מקצועיים וחובבים, יהנו מאד מהשדרוג המשמעותי בתנאים, ומהקפיצה התשתיתית הרצינית של ענף הטניס. אני מבקש להודות לכל העוסקים במלאכה משלב היוזמה הברוכה ועד הגעתנו לזמן הזה. ישר כוח וכל הכבוד. יחד נדאג לשמור על המרכז המדהים הזה ונמשיך לפעול בשיתוף פעולה פורה בין הרשויות והקהילות המרכיבות אותן".

חנוכת מרכז הטניס המשותף למטה אשר ומזרעה | צילום: Ritvo photography

ראש מועצת מזרעה, פואד עווד: "גאה ושמח ,שניצבים היום ביחד, לחנוך את מרכז הטניס המשותף של מזרעה ומטה אשר בשטחה של מזרעה, אשר מעבר להיותו מתקן ספורט, מקום זה סמל לעשייה תרבותית ערכית המחזקת את ערך החיים המשותפים. פיתוח תחום הספורט והתרבות נמצא בראש מעיינו, העיסוק בספורט על כל סוגיו הוא דבר שיכול לשפר את איכות החיים , ויגרום לירידה ברמת האלימות והפשע בקרב הצעירים בחברה הערבית. תמיכה בהחלטת הממשלה 550 היא אמירה לתמיכה בהפסקת האלימות בחברה הערבית. מי שרץ אחרי ספורט מתרחק מקו האלימות"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות