fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברות נעמת מרחב גליל מערבי מציינות תשליך 2023

נעמת ארגון הנשים העובדות במרחב הגליל המערבי בהובלת יו"ר המרחב, עופרה אלקיים כהן שלא נחה לרגע, אספה את נשות מרחב גליל מערבי ל"תשליך " שהפך למסורת. מכל האזור הגיעו נשים למעגלי שיח והעצמה.
חברות נעמת מרחב גליל מערבי מציינות תשליך 2023 | צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

מאת: דורית ריטבו

במסגרת פעילות נעמת וההסתדרות במרחב גליל מערבי התקיים השנה בחוף הצפוני של נהריה, 'תשליך' התמקד בחברות הוועדים של מרחב גליל מערבי.

כ-100 חברות וועדים ונשים פעילות מהמרחב התקבצו בחגיגיות רבה לבושות לבן לפעילות מעצימה ומזככת את הגוף והנשמה לקראת יום הכיפורים והשנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

חברות נעמת מרחב גליל מערבי מציינות תשליך 2023 | צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

בהנחיית יהודית בר חורין הנשים התחלקו למעגלי הקשבה ורשמו ממה היו רוצים להיפרד בשנה זו והשליכו חלוקי נחל אקט סימבולי. נשות נעמת הפכו את האירוע לחוויה מעצימה  ומרגשת, בלתי רגילה.

עופרה אלקיים כהן יו"ר נעמת במרחב גליל מערבי כל אירוע תחת ניצוחה הופך לחוויה צרופה עם הנגיעות והחשיבה על הפרטים הכי קטנים מדאגה לכיבוד, ושי לכל משתתפת בתמיכת אשר שמואלי יו"ר ההסתדרות במרחב, אווירה נהדרת של שלווה אחווה שיתוף ואהבה. כיבד  בנוכחותו את המעמד ובא לברך את הנשים  אשר שמואלי יו"ר ההסתדרות במרחב.

חברות נעמת מרחב גליל מערבי מציינות תשליך 2023 | צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

עוד כיבדה בנוכחותה יועצת מעמד האישה בעיריית נהריה קרן אטיאס ונאוה אלפסי נאור, אשר תומכות בנעמת יד ביד .

עופרה יו"ר נעמת במרחב גליל מערבי מקפידה מעל עשור בהן היא מכהנת כיו"ר להעצים נשים מהגליל המערבי , נותנת משאבים וממנפת את נשים למימוש ולהגשמה עצמית דרך סדנאות ומפגשים והכל במטרה להיות עצמאיות ולהתפרנס בכבוד.

חברות נעמת מרחב גליל מערבי מציינות תשליך 2023 | צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

למרות שזה היה ערב נשים בלבד, הנשים קבלו מאשר שמואלי יו"ר מרחב גליל מערבי שתמיד תומך בנעמת ובמיוחד בנשים העובדות ברכה לשנה החדשה, עופרה אלקיים כהן הודתה לכל הנשים שהגיעו, הבטיחה שהיא תמשיך לתמוך לעזור ולהעצים את הנשים , שנה טובה, חתימה טובה , בריאה ומבורכת

תשליך הוא טקס תפילה יהודי אשר נהוג לקיימו בראש השנה. במהלך תפילת ה"תשליך" משליכים המתפללים באופן סמלי את חטאיהם למקור מים זורמים. הטקס כולל עריכת תפילה על יד מקור מים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות