fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הייתם בסמוך לחולה קורונה? האפליקציה החדשה תאתר זאת

האפליקציה החדשה המכונה "מגן" כוללת הצלבה של נתוני המיקום של כל מי שהתקין אותה ומסייעת לזהות אם הייתם בקרבת חולים, או אנשים שזוהו כנושאי הנגיף
האפליקציה החדשה. "מגן"

משרד הבריאות השיק את האפליקציה החדשה הלאומית למלחמה בקורונה שפותחה לאחרונה.

האפליקציה שמכונה "מגן", כוללת הצלבה של נתוני המיקום של כל מי שהתקין אותה ומסייעת לזהות אם הייתם בקרבת חולים או אנשים שזוהו כנושאי הנגיף ב-14 הימים האחרונים.

השימוש בה פשוט למדי ואינו דורש דבר מלבד גישה למיקום המכשיר וחיבור אינטרנט פעיל.

האפליקציה החדשה היא אמצעי טכנולוגי שנועד לתת לכל אחד ואחת מאיתנו, את היכולת לדעת באופן מהיר ומדויק באם היינו במגע עם אדם שנדבק בנגיף הקורונה, כך נוכל לעצור את התפשטות הנגיף ולהגן על הקרובים לנו.

האפליקציה החדשה מאפשרת לכם לקבל התרעה (מיקום ושעה) אודות חשיפה שלכם לחולה מאומת, שומרת את המידע על המיקומים שלכם אך ורק על מכשירכם ומצליבה בין מידע אישי זה לבין נתוני המחקר האפידמיולוגי המעודכנים של משרד הבריאות, המתעדכנים בשוטף ונשלחים למכשיר שלכם באופן חד צדדי לצורכי הצלבה.

הצלבה בין המסלולים שלכם למסלולים של חולי קורונה מתבצעת על מכשירכם בלבד וככול שיש התאמה בין המסלולים, תופנו לקישור שיחבר אתכם למשרד הבריאות שינחה אתכם לגבי הצעדים בהמשך.

המידע נשאר על מכשיר הסלולר שלכם בלבד ואינו מועבר לשב"כ, למשטרה ולמשרד הבריאות.

ניתן להוריד את "המגן" ללא תשלום ב-App Store וב- Google Play ולאחר הפעלה ראשונית, ניתן לסגור את האפליקציה בכל רגע שחפצים בכך.

היישומון פותח בישראל עבור משרד הבריאות, בשיתוף מערך הסייבר הלאומי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות