fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפשר גם אחרת: תעודת הוקרה לפאדי קאסם שסייע בגופו ליהודי בפרעות בעכו

מנהל המרכז הרפואי לגליל העניק לפאדי קאסם, אח במחלקה פנימית, תעודת הוכרה על שסייע בהצלת חייו של מור ג'נאשווילי במהלך המהומות בעכו.
פרופ' ברהום ופאדי קאסם | צילום: רוני אלברט
פרופ' ברהום ופאדי קאסם | צילום: רוני אלברט

מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה, פרופ' מסעד ברהום, העניק היום (יום ב') תעודת הוקרה לפאדי קאסם, אח במחלקה פנימית, שסייע בהצלת חייו של מור ג'נאשווילי במהלך המהומות בעכו. בתעודת ההוקרה צוין, כי היא ניתנת לו על הפגנת אנושיות, רעות ואומץ לב.

פאדי, תושב עכו בן 28, סיפר לנוכחים, כי במהלך המהומות סייר בעירו יחד עם מנהיגי דת ערבים ופעילים חברתיים, כדי לנסות ולהרגיע את האווירה המתוחה. באחד המקרים הבחין במור ג'נאשווילי, בן 29, תושב חיפה, כשהוא מגיע עם רכבו לכיוון ביתה של אמו, ומותקף לדבריו ע"י עשרות אנשים באמצעות אבנים, סכינים ומקלות.

פאדי סיפר שגונן על מור בגופו, הרגיע אותו וחבש את פצעיו באמצעות תיק עזרה ראשונה שהיה ברשותו. "עשיתי מה שהייתי צריך. עבורי מור הוא אדם, ולא משנה אם הוא יהודי או ערבי", סיפר פאדי.

פרופ' ברהום שיבח את האח, תוך שהדגיש כי בהתנהגותו ובערכיו הוא ממחיש הלכה למעשה את המוטו של המרכז הרפואי, "אדם לאדם – אדם", המדבר על מתן רפואה מקצועית ואנושית, ללא הבדל דת, גזע או מין.

באירוע השתתפו גם חברי הנהלה, מנהל המחלקה בה עובד פאדי, ד"ר רוברט דרגו, והאחות האחראית במחלקה, נוהאד שחאדה.

פרופ' ברהום ופאדי קאסם | צילום: רוני אלברט
פרופ' ברהום ופאדי קאסם | צילום: רוני אלברט

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות