fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אכיפה בנהריה: מעלים הילוך

בחג הסוכות ובימי חול המועד, היציאה מהבית מוגבלת למרחק 1000 מטרים, יציאה מהעיר למקומות העבודה שפעילותם אושרה על ידי הממשלה, או לקבלת שירותים, שלא ניתנים בתחומי העיר. אנא שמרו על ההנחיות
מגבירים את האכיפה צילום: עיריית נהריה

אכיפה בנהריה: מעלים הילוך

במהלך הימים האחרונים צוות מחלקת הפיקוח העירוני בעיריית נהריה יחד עם חיילי פיקוד העורף, ביצעו אכיפה נרחבת כחלק מצמצום ההדבקה בקורונה.

הם ערכו סיורים במקומות בהם הורגשה התקהלות לאורך הטיילת, במגרשי הספורט ובמקומות נוספים ברחבי העיר.

במהלך הסיורים נסגרו בין השאר מגרשי ספורט ששהו בהם יותר אנשים מהמותר, פוזרו התקהלויות בשטחים פתוחים בניגוד להנחיות משרד הבריאות וניתנו עשרות דוחות על אי עטיית מסכה.

במספר מקרים בהם סירבו תושבים להזדהות, טופלו ההפרות על ידי משטרת ישראל. במקביל, נמשכת ההסברה בקרב בעלי עסקים בעיר לגבי ההנחיות לפעילות המותרת בתקופת הסגר.

גם בחג הסוכות ובימי חול המועד, היציאה מהבית מוגבלת למרחק 1000 מטרים, יציאה מהעיר היא למקומות העבודה שפעילותם אושרה על ידי הממשלה, או לקבלת שירותים, שלא ניתנים בתחומי העיר.

תפילות מותרות רק בשטחים פתוחים עד 20 איש במרחק של עד 1000 מטרים מהבית. המגבלות וההנחיות שאושרו בממשלה נקבעו עד ל-14.10.

בימים שלישי עד חמישי השבוע פעל בחניון פארק גיל לכל גיל בנהריה, מתחם בדיקות חנה וסע של פיקוד העורף בשיתוף מד״א, בו בוצעו מאות בדיקות לתושבי העיר והאזור, שהופנו למקום על ידי קופות החולים ומשרד הבריאות.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות