fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגע האמת הגיע

רגע לפני שהוא עולה על החול לקראת חצי הגמר ואולי משם לגמר, מסכם פרטוק את העונה ולא שוכח להודות לבעלים דודו מכלוף: "מגיע לו ולאשתו זיוה שנחזיר להם על הכל". יאללה, תביאו גביע
"המון יכולות ולב גדול". אליחי צברי כובש (צילום: מינהלת הליגה)

ליגת החופים תגיע היום (שישי) לרגע השיא שלה בשני חצאי הגמר ובהמשך היום הגמר הגדול. מכבי רימקס נתניה הגיעה לחצי הגמר לאחר שגברה בסוף השבוע שעבר על בני יהודה 1:4.

אליחי צברי בלט בנתניה עם צמד שערים ושני הספרדים חואן ופראן הוסיפו אחד כל אחד. נתניה תפגוש בחצי הגמר את עירוני פתח תקווה, ועל הנייר צפויה הקבוצה של לירון פרטוק להעפיל לגמר. אמנם פתח תקווה, בה משחקים שחקני עבר של נתניה כמו אדיר דנין ומלך החופים צחי אילוז, היא יריבה עיקשת, אך בנתניה משחקים שלושה זרים שאמורים לתת לה את היתרון. רגע לפני שהוא עולה על החול ביום האחרון, נותן פרטוק את נקודת המבט שלו לקראת הגמר.

"המון יכולות ולב גדול". אליחי צברי כובש (צילום: מינהלת הליגה)
"המון יכולות ולב גדול". אליחי צברי כובש (צילום: מינהלת הליגה)

איך אתה רואה את יחסי הכוחות בין  הקבוצות?
"לדעתי יחסי הכוחות שווים. שתי קבוצות מאוזנות ומאוד מנוסות. אמנם יש לנו שלושה זרים, אבל לפתח תקווה יש הרבה ישראלים שכבר משחקים הרבה שנים בליגה הזאת ויכולים לנצח בכל משחק. העובדה שהם הגיעו לחצי הגמר מוכיחה את העליונות שלהם".

מה לדעתך יהיה המפתח לניצחון בחצי הגמר?
"סבלנות ובעיקר נטרול המשחק המסודר של פתח תקווה, תוך כדי רוטציות רבות בין השחקנים. נצטרך למצוא פתרון למשחק הצדדים שלהם שהוא ברמה מאוד גבוהה".

אתה מרגיש שאתם הקבוצה הטובה בליגה?
"אני מרגיש שאנחנו קבוצה. קודם כל, אנחנו לא מתבססים על שחקן כזה או אחר. יש לנו המון יכולות ולב גדול. אני שמח על בחירה של כל שחקן ובייחוד על התמיכה של הבעלים דודו מכלוף שאישר כל רכש וכל שינוי שרציתי תוך אמונה שלמה. מגיע לו ולאשתו זיוה שנחזיר להם על הכל".

כמה זה יהיה מרגש לזכות שוב בגביע?
"כשחקן, אין דבר שיותר מרגש מזה. כמאמן, גודל ההישג מתעצם. לא האמנתי כמה אתגר יש באימון – ובטח ובטח בקבוצה כמו נתניה עם מחויבות אדירה למוניטין ולשם שלה. אעשה הכל כדי להחזיר את הגביע לעיר. האהבה ברחובות בנתניה רק גורמת לי לרצות להצליח יותר. השחקנים מרגישים את הלחץ החיובי וזה ייקח אותם קדימה, אני בטוח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות