fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצלמות האבטחה תיעדו רצח-בעליהן אוים, נסחט וניצל מירי

מצלמות האבטחה סייעו בהרשעה ברצח - בעליהן אוים, נסחט, וניצל בנס מירי. ברגע שעזר אומץ להתלונן - שוטרי ימ"ר צפון של משטרת ישראל פתחו בחקירה מהירה שהביאה למעצרם הסוחט - אביו של הרוצח, קבלן הירי מטעמו וחשוד שלישי, כנגד השלושה יוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

נגן העוד תאופיק זהר, נרצח לפני כשנתיים בנצרת, בעת שהלך אוחז יד ביד של נכדתו הקטנה סמוך למאפייה בעיר. זהר נפגע בראשו מירי, נפל על נכדתו ומת במקום.

כדי להגיע לרוצח, המשטרה לקחה בין היתר גם את מצלמות האבטחה מבית הנמצא בסמוך למאפייה והן שימשו כראיה במשפטו. על פי החשד, לאחר שהרוצח ואביו הבינו שמצלמת האבטחה הגיעו מהבית, החל אביו לסחוט את בעל הבית, והוא נדרש לשלם לו 100,000 ש"ח כמקדמה ולאחר מכן עוד 10,000 שח בכל חודש. הנסחט שאף נפצע סמוך למועד המעצר של הבן, חשש לשתף פעולה עם המשטרה שחקרה את נסיבות פציעתו, ויחד עם בני משפחתו אספו את הכסף ושילמו לסוחט את המקדמה.

הנסחט שעובד כקבלן שיפוצים, התקשה לשלם את התשלום החודשי ואחיו שגם הם עובדים קשה למחייתם, עזרו לו בכל חודש לאסוף את הסכום, כך במשך כחמישה עשר חודשים בהם הם שילמו לו עוד 150,00 ש"ח בסך הכל.

כתב אישום הוגשם כנגדם 

לאחר שלא הצליח לראשונה לגייס את התשלום החודשי, שכר הסוחט "קבלן ירי ואלימות" מאום אל פחם על מנת שיפגע בו. בתחילת החודש שעבר, עקב "הקבלן" אחר הנסחט. כשזה עצר להוריד נוסע מרכבו, הקבלן עצר לידו, שלף אקדח וניסה לירות בו – אך לא הצליח בגלל מעצור באקדח. הנסחט, ככל הנראה, ניצל מפגיעה חמורה ואולי אפילו ממוות.

האקדח שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)
האקדח שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)
הנסחט שחשש לחייו אזר אומץ והגיש תלונה במשטרה, בה גולל את סיפורו. חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מחוז צפון פתחו מיד בחקירה, במהלכה נתפסו מצלמות אבטחה בהם תועד ניסיון הירי, ושיחה בין הסוחט לקבלן הירי שהמתואר בה תאם את ארוע ניסיון הירי והמעצור באקדח.
לאחר שהתבררה זהותו של הקבלן, חוקרי המשטרה פתחו במעקב אחריו ועצרו אותו כשהוא בדרכו למכור את האקדח לאחר שתיקן אותו, אצל אדם אחר שנעצר גם כן. בעת המעצר, ברכבו של קבלן הירי נמצא האקדח שעל פי החשד, באמצעותו ניסה לפגוע בנסחט.
כנגד השלושה הוגש כתב אישום ובקשות למעצרם עד תום ההליכים.
לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות