fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום הוגש כנגד אב שתקף את בן זוגה של בתו

חטיפה, איומים ותקיפה בנסיבות מחמירות הם חלק מכתב האישום שהוגש השבוע כנגד הנאשם בן 43 שתקף את בן זוגה של ביתו בגלל שלא הכיר את הקשר ביניהם .
הסכין עימה דקר הנאשם את הקורבן (צילום: דוברות המשטרה)
הסכין עימה דקר הנאשם את הקורבן (צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות מידע שהועבר מבית החולים "העמק" בעפולה לפני כחודש ולפיו גבר כבן 22, הגיע באופן עצמאי לחדר המיון בבית החולים כשהוא שותת דם, דקור בגפיו וסובל מפציעה בראשו, פתחו במשטרה בחקירה יסודית של האירוע ובסיומה הוגש כתב אישום נגד גבר כבן 43, בגין חטיפה לשם חבלה חמורה, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ואיומים.

מכתב האישום עולה, כי הרקע לאירוע היה גילוי של הנאשם כי הקורבן ניהל קשר רומנטי עם בתו במשך כחצי שנה. ביום האירוע ולאחר שבני הזוג נפרדו, החליט האב לתקוף את הקורבן כאשר הוא חמוש בסכין. הנאשם זיהה את הקורבן יושב ברכב בחנית ביתו, הוא נכנס לרכבו, הצמיד את הסכין לצווארו של הקורבן ודרש ממנו להתחיל בנסיעה.

בהגיעם לשטח פתוח תקף הנאשם את הקורבן בעזרת הסכין ופצע אותו פציעות חמורות עד שהוא נפל על הרצפה. לאחר מכן, דרש הנאשם מהקורבן לחזור לרכב ולהחזיר אותו לביתו. לאחר שהקורבן נותר לבדו ברכבו, הוא נסע בעצמו לקבל טיפול רפואי בבית החולים העמק בעפולה. שם הוא נאלץ להתאשפז למספר ימים בעקבות שברים בגולגולת, חתכים בגפיו וחבלות בפניו ובעיניו.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות