fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צה״ל חילץ את גופותיהם של החטופים: רב״ט ניק בייזר, סמל רון שרמן ואליה טולדנו ז״ל

צה״ל חילץ את גופותיהם של החטופים רב״ט ניק בייזר ז״ל וסמל רון שרמן ז״ל שנחטפו ביום שבת ה-7.10.23 על ידי ארגון הטרור חמאס והיום הותר לפרסום שגופותיהם הוחזרו לשטח מדינת ישראל. ובנוסף, צה״ל חילץ את גופתו של החטוף אליה טולדנו ז״ל שנחטף מהמסיבה ברעים יחד עם חברתו מייה שם שחזרה משבי החמאס לפני מספר שבועות. יהי זכרם ברוך.
מימין: רב״ט ניק בייזר, סמל רון שרמן ואליה טולדנו ז״ל | צילום: דובר צה"ל ומטה המשפחות

הותר לפרסום: גופתיהם של החטופים טוראי ניק בייזר ז״ל ורב״ט רון שרמן ז״ל חולצו על ידי כוח צה״ל משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל בפעילות של לוחמים מחטיבה 551 ומיחידה 504 באגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, הודיעו היום (שישי), נציגי צה״ל למשפחותיהם של רב״ט ניק בייזר ז״ל וסמל רון שרמן ז״ל, שנחטפו ביום שבת ה-7.10.23 על ידי ארגון הטרור חמאס, על כך שגופותיהם חולצו והוחזרו לשטח מדינת ישראל.

ניק ז״ל (19), מבאר שבע, נחטף בעת שירותו כנהג במת״ק עזה. רון ז״ל (19), מלהבים, נחטף בעת שירותו כמש״ק תיאום וקישור במת״ק עזה. אנו משתתפים בצער המשפחות ונמשיך ללוותן.

מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחו של סמל רון שרמן ז"ל, תפקידו של רון בצה"ל כלל תיאום עם אנשי עסקים מעזה כדי לסייע להם לייצא סחורות ובכך לסייע לכלכלת עזה. רון סבל מאסטמה קשה והוא צולם על ידי חמאס כאשר נחטף בחיים ונלקח לעזה. ב-7 באוקטובר הוא כתב להוריו "אני אוהב אתכם, זהו זה, הם פה, נגמר".

סמל רון שרמן ז"ל | צילום: דובר צה"ל ומטה המשפחות

רב"ט ניק בייזר ז"ל, מבאר שבע, נהג במת"ק ארז, בן 19 בנופלו. הוא הועלה מדרגת טוראי לדרגת רב"ט לאחר מותו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

רב״ט ניק בייזר ז"ל | צילום: דובר צה"ל ומטה המשפחות

צה״ל חילץ את גופתו של החטוף אליה טולדנו ז״ל

גופתו של החטוף אליה טולדנו (28) ז״ל חולצה על ידי כוח צה״ל משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל. בפעילות של לוחמים מחטיבה 551 ומיחידה 504 באגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, הודיעו אמש (ה׳), נציגי צה״ל, משטרה ומטה החטופים והנעדרים של משרד ראש הממשלה, למשפחתו של אליה טולדנו ז״ל, שנחטף ביום שבת ה-7.10.23 ע״י ארגון הטרור חמאס, על כך שגופתו חולצה והוחזרה לשטח מדינת ישראל.

אליה טולדנו ז״ל | צילום: דובר צה"ל ומטה המשפחות

מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחו של אליה טולדנו ז"ל. אליה טולדנו, בן 28 מתל אביב, נחטף מהמסיבה ברעים יחד עם חברתו מייה שם שחזרה משבי החמאס לפני מספר שבועות. אליה היה ילד חייכן עם קול זהב.
חבריו מספרים שהיה מנעים את זמנם בסלסולי שירה שפורטים על הנשמה. אליה עבד בתחום האירועים והפיק חתונות, בר מצוות ובריתות. שגרת יומו הייתה לשמח אנשים ולוודא שהאירוע שלהם יעלה מעל ציפיותיהם. כמו כן חבריו של אליה מספרים עליו שהדבר שהכי מאפיין אותו: אוהב אדם, ובני אדם אוהבים אותו: ״איש אהוב.״

יהי זכרם ברוך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות