fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגבר היחיד בנתניה שעושה לק ג'ל לנשים. אייל ירושלמי חזר לנתניה

אייל ירושלמי - מורח לק ג'ל לנשים

אייל ירושלמי עושה טיפולי מניקור קומבי ולק ג'ל מבנה אנטומי, הרמת ריסים ועיצוב גבות בשיטת המיקרובליידינג ובקרוב הסרת שיער בלייזר. יש לו בית ספר ללימוד רזי מקצוע והוא מזמין גם אתכם הגברים לדלג על הסטיגמות ולבוא ללמוד מקצוע כיפי

אייל ירושלמי עוסק במקצוע לא שגרתי בקרב המין הגברי. הוא עושה טיפולי מניקור קומבי ולק ג'ל מבנה אנטומי, הרמת ריסים ועיצוב גבות בשיטת המיקרובליידינג ובקרוב הוא מתכנן גם הסרת שיער בלייזר.

אייל ובן זוגו, מור דרי, חזרו הביתה לנתניה, שכרו דירה במקום הכי יפה בעיר ומור ממשיך בעבודתו בבנק מחוץ לנתניה.

גברים שעושים לק ג'ל זה נדיר, וכנראה שאייל הוא הגבר היחיד בנתניה שעושה לק ג'ל לנשים.

"אני מאוהב בנתניה ותמיד רציתי לחזור. במהלך שנתיים מאז החתונה גרנו ברמלה, אך תמיד ידעתי שנתניה היא הבית הכי טוב שלנו. היו לנו מעט ויכוחים איפה לגור ועכשיו אנחנו שמחים שמצאנו את הדירה המקסימה, עם הנוף המשגע מול חופי הים", אומר אייל.

הוא בן 30, יליד נתניה, בוגר תיכון ש"י עגנון ועבד כמלהק לתוכניות טלוויזיה של קשת.

המהפך

זה קרה לפני שנתיים, חודש אחרי שנישאו. ירושלמי הוזמן למכון ביוטי שפתחה חברה שלו: "אחרי החתונה וחופשה של חודש מהעבודה התלהבתי ממה שראיתי. נדלקתי על הרעיון. עד אז לא האמנתי שזה יקרה לי. שאני אמרח לק ג'ל לנשים".

לק ג'ל הוא כבר לא טרנד חולף. לא משנה מעמד וכסף. הוא הפך למוצר צריכה בסיסי, ממש כמו להסתפר. הוא בולט בצבעים הנועזים והמשתנים, בדוגמאות ובברק שלו.

אם בעבר לק אדום נחשב נועז, היום יש לק שחור, ירוק, כחול ובכל צבעי הקשת.

בין הדברים עליהם התלוננו נשים בסגר הקורונה הוא אי היכולת לעשות לק ג'ל. כי תהליך מריחת הלק דורש מקצועיות ומנורות ייבוש איכותיות.

הטיפול עולה 100 – 150 שקלים ונראה במשך שלושה שבועות עד חודש מצוין, בניגוד ללק רגיל שמתקלף ודורש תיקונים כל כמה ימים.

כמי שעושה דברים בדייקנות וביסודיות ירושלמי למד בכמה קורסים בארץ וכשהחליט ללמד בעצמו טס ללמוד בחו"ל בבית ספר מוביל לטיפול בציפורניים.

מלמד בנות טיפוח צפרניים. אייל בבית הספר שלו

ועכשיו גם בית ספר

אייל ירושלמי פתח בית ספר משלו 'eyal yerusalmi nails & beauty' בו הוא מלמד בקורסים פרטניים ומעשיים, ברחוב בני בנימין בנתניה: "למדתי מיקרובליידינג שהיא שיטה חדשה ומדויקת יותר לשיטת השיערה בעיצוב הגבות. המשכתי להשתלם בריסים וקוסמטיקה פרא רפואית וכבר אחרי שנה היו המון בקשות של נשים ללמוד מניקור רוסי ולק ג'ל מבנה אנטומי.

אני מזמין גברים לא לחשוש, לדלג על סטיגמות ולבוא ללמוד. זה כיף של עיסוק והקורס הוא פרטני מעשי וממוקד".

ירושלמי גם עושה שיקום לציפורניים, דבר שלבנות שכוססות ציפורניים, למשל, זה חשוב ולא רק להן: "זה לא בנייה. אני מחזיר ומחזק את המבנה האנטומי של הציפורן בשיטה המיובאת מרוסיה. זה חומר בסיסי המשקם ומחזק את הציפורן".

המפגש לרוב הוא עם נשים.

"נכון. גברים עדיין לא עושים לק ג'ל אבל הרבה גברים עושים מניקור ופדיקור ומעצבים את הגבות. יש גברים מטרוסקסואלים המודעים למראה שלהם ומטפחים את גופם לעיתים יותר מנשים. קהל היעד הוא בעיקר נשים והמפגש איתן הוא חוויה וכיף לא נורמלי. חלק מהלקוחות הפכו חברות שלנו. ממש כמו משפחה. יש שיח, אני שומע סיפורים וגם להן זו חוויה".

איך עובדים בביוטי בימי קורונה?

"אני מקפיד על הוראות משרד הבריאות. בודקים חום וללא קשר לקורונה עובד עם מסכות וכפפות, מחטא ומעקר את הכלים והוספנו מחיצה. למדנו 'לחיות' עם הקורונה. כשמקפידים על ההוראות אפשר לעבוד ולחיות עם זה".

ירושלמי למד עיצוב אירועים, רפואה משלימה וגם בביה"ס של קשת 12. הוא שירת בחיל הים, היה לו בעבר עסק לעיצוב אירועים ומסעדת פיצה.

וסיפור אישי לא פחות מרגש

בגיל 17 הוא ידע שהוא נמשך לגברים. כתלמיד בתיכון סיפר לחבריו והם קיבלו אותו כמו שהוא. אחת הסיבות שחזר בגללן לנתניה היא החברים שלו.

אייל ומור בחתונה צילום פוני מסיקה

איך הבנת שאתה גאה ?

"כשהייתי ילד רקדתי והמשכתי לרקוד בסטודיו עד לגיל צבא. כילד רוקד אף פעם לא צחקו עליי. הייתה לי חברה במשך שנה אבל כל הזמן נמשכתי גם לגברים. כשגיליתי את עצמי הבנתי שיש עולם מלא שאפשר להכיר".

אתם מתכננים להרחיב את המשפחה?

אייל ירושלמי: "אנחנו מאד רוצים ילדים וכמה שיותר ולא פוסלים הורות משותפת משתי סיבות: העלות הגבוהה של הליך הפונדקאות, ואני מאמין שכל ילד צריך שתהיה לו את הזכות להכיר את אמא שלו וקשה לי לחשוב על עצמי חי בלי אמא שלי, יש לי המון חברים שהביאו ילדים בתור זוג גברים ויש להם ילדים מדהימים, כל אחד יעשה מה שטוב לו".

לק ג'ל סטייל אייל ירושלמי

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות