fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לכבוד יום האישה הבינלאומי: תכירו את "בית הראשונות"

כחלק מקידום שוויון מגדרי במועצה, ועידוד העסקים בעמק חפר בכלל, המועצה הקימה את הבית שהוא מרחב כלכלי לעסקים בבעלות נשית. הבית נפתח בחודש ינואר ופעל בעיצומה של הקורונה.
בית הראשונות. מתחם לנשים משפיעות צילום: מיכל קושמרו סביון

"בית הראשונות", בית ומרחב עסקי לנשים יזמיות, עצמאיות ובעלות עסקים נפתח בחודש ינואר בבית העץ שבמתחם בית הראשונים. בצריף על הגבעה המשקיפה על הנוף הירוק היפה של עמק חפר המזרחי.

כחלק מקידום שוויון מגדרי במועצה, ועידוד העסקים בעמק חפר בכלל, המועצה הקימה את הבית שהוא מרחב כלכלי לעסקים בבעלות נשית. הבית נפתח בחודש ינואר ופעל בעיצומה של הקורונה.

במסגרת יום האישה הבינלאומי יערכו בו פעילויות מטעם המועצה עמק חפר.

הפרויקט בבית הראשונות יופעל על ידי חברת Supersonas הפועלת לקידום שוויון מגדרי בצמתי הכרעה והשפעה, אשר זכתה במכרז.

החברה, שבבעלותה של חנה רדו, יזמת עסקית-חברתית, תפעיל במקום, שעבר שיפוץ נרחב, "חממת" שירותים וכלים מקצועיים, קהילה עסקית דיגיטלית, מרחב דיגיטלי של Ecommerce ועוד. את המיזם מנהלת מיכל סביון קושמרו מבית חרות.

ד"ר גלית שאול בחנכת הבית. צילום באדיבות מועצת עמק חפר

ראשת המעוצה ד"ר גלית שאול: "בית הראשונות הוא מיזם מרגש ומשמעותי ביותר, שמזמן ליזמיות ובעלות עסקים בעמק חפר הזדמנות לצמוח, לשתף פעולה ולהוביל ביחד שינוי מגדרי לחברה שוויונית והוגנת יותר – גם בעסקים. זה חשוב תמיד – ועוד יותר בימים אלה של משבר כלכלי. לצד זאת, אני מאמינה כי המקום יכול לתרום רבות גם לטיפוח מנהיגות נשית בעמק".

המטרה של בית הראשונות : חיזוק הכלכלה המקומית

מנהלת בית הראשונות מיכל סביון קושמרו: "בית הראשונות יאפשר לחברות בו להזניק את העסק שלהן קדימה באמצעות קהילה נשית חזקה. תכניות פיתוח והכשרה מקצועיות. חלל עבודה פיזי שיפגיש את חברות הקהילה על בסיס יומי. סל כלים ושירותים לקידום העסק ואירועים ייחודים לחברות הבית".

מיכל קושמרו סביון. צילום: כרמית חסין

מטרות המיזם: קידום שוויון מגדרי בצמתי הכרעה והשפעה. חיזוק הכלכלה המקומית. עלייה במספר הנשים בעלות העסקים. יזמיות, יוצרות, מנכ"ליות, נשים בדירקטוריונים ונשים במשרות בכירות. הגדלת אחוז הבעלות על עסקים שבידי נשים בעמק חפר. כמוכן הגדלת רווחיות והכנסות של עסקים בעמק חפר. והגדלת הגישה למשאבים ושיתופי פעולה עסקיים. טיפוח מנהיגות נשית מקומית בקרב שכירות ועצמאיות . שינוי ואימפקט חברתי למען חברה הוגנת ושיויונית ויצוג מגדרי שיויוני בעסקים".

עמק חפר על כף היד. צילום מיכל סביון קושמרו
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות