fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא תהיה תוספת בניה בשפיגלמן – קלויזנר. כך החליטה השבוע ועדת המשנה לתכנון ובניה

בשנת 2007 נחתם הסכם גישור בין עיריית נתניה לבין חברת משה"ב עם תושבי קריית השרון. בהסכם נקבע  כי לא יהיה שינוי במתחם של שפיגלמן 27
71 יח"ד בשפיגלמן הדמיה מימד סימפקס

ועדת המשנה לתכנון ובניה החליטה פה אחד נגד תוספת בניה במשה"ב רחוב שפיגלמן בקרית השרון. הועדה שהתקיימה בתאריך 25.1.21 דנה על חלקה 197 מגרש 502 בגוש 8006 . קיבלה פה אחד את התנגדות תושבי קרית השרון שהוגשה על ידי עוה"ד הדר בדש בלומשטיין.

ההתנגדות הוגשה בשם מאות תושבי קריית השרון, נגד תוספת הבניה שביקשה חברת משהב בניגוד להסכם הגישור של 58 יח"ד בנוסף ל – 71 יח"ד המאושרות  (כלומר 129 יח"ד).
בחדשות נתניה פורסם כבר בנובמבר 2020 על ההתנגדות וזאת לאחר שתושבים מקרית השרון הפגינו מול ביתה של ראש העירייה. אז הודיעה העירייה בתגובה: "עיריית נתניה תכבד ותקיים את הסכם הגישור משנת 2007 ולא תסטה ממנו".

הסכמים יש לכבד  – גם גישור שפיגלמן

בשנת 2007 נחתם הסכם גישור בין עיריית נתניה לבין חברת משה"ב עם תושבי קריית השרון. בהסכם נקבע  כי לא יהיה שינוי במתחם של שפיגלמן 27 . לא בגובה הבניה ו/או מס' יחידות דיור בעתיד. כמו כן לא תותר תוספת יחידות דיור ו/או קומות.

חתימה על הסכם הפשרה

על אף הסכם הגישור משנת 2007 והתנגדות מפורטת ומנומקת שהוגשה על ידי מעל 100 תושבי קריית השרון ניסתה חברת משה"ב להפר את הסכם הגישור. משה"ב ביקשה מהעיריה להכפיל את מספר הדירות וגם תוספת קומות בפינת הרחובות שפיגלמן-קלויזנר. כל זאת  בניגוד גמור ובהפרה בוטה של הסכם הגישור שנחתם בשנת 2007 בין עיריית נתניה לבין חברת משה"ב לבין מאות תושבי קריית השרון.

"רצינו להודות שוב לראש העיר, גב' מרים פיירברג.  לאחר שנודע לה על העניין וכי תוספת זו עומדת בניגוד להסכם הגישור שנחתם בשנת 2007.  היא מנעה את האסון התכנוני. את העומס התחבורתי האדיר שהיה נוצר בשכונת קריית השרון בסמוך לצירי תנועה מרכזיים. זאת ככל שהיו מאשרים תוספת יח"ד או זכויות בניה מעבר למצב הקיים (71 יח"ד)" . אומר ליאור יוסף בדש מקרית השרון.

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות