fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיירברג – איכר: לחייב צוותי חינוך להיבדק קורונה טרם כניסתם לבתי הספר והגנים

נתניה התגייסה לצמצום תחלואת הקורונה וקטיעת שרשרת ההדבקה והציבה את הנושא בראש סדרי העדיפויות.  אני סבורה כי יש  לבחון אפשרות לחייב את צוותי החינוך להיבדק
גמזו ואש עם פיירברג בנתניה

לחייב צוותי חינוך לעבור בדיקת קורונה טרם יכנסו למסגרות החינוך. כך אמרה ראש העירייה בפגישה בה  אירחה השבוע  את פרופ' רוני גמזו, מנהל ״מגן ישראל" היוצא ואת פרופ' נחמן אש הפרוייקטור הנכנס.  בפגישה הציגו פיירברג-איכר ומנכ"ל העירייה, יורם כהן,  את הפעילות העירונית לצמצום התחלואה בעיר, לרבות הקמת משל'ט – מרכז שליטה לקורונה, אכיפה משמעותית, הסברה מקיפה, הקמת מערך תשאול ועוד.

לחייב צוותי חינוך לעבור בדיקות קורונה

פיירברג-איכר: "נתניה התגייסה לצמצום תחלואת הקורונה וקטיעת שרשרת ההדבקה והציבה את הנושא בראש סדרי העדיפויות.  אני סבורה כי יש  לבחון אפשרות לחייב את צוותי החינוך להיבדק טרום כניסתן למסגרות לימוד".

פרופ' גמזו ציין בדבריו כי "יש  להגדיל את מספר הבדיקות בעיר ולעמוד ביעד שנקבע על מנת להוריד רמת תחלואה. רק אתם כרשות מקומית יכולים לדרבן את התושבים ללכת להיבדק ולדגום גם את כל המשפחה על מנת לחזור  ולהיות  עיר ירוקה".  כמו כן, הבטיח פרופ גמזו להענות לבקשתה של ראש העיר ולבדוק את האפשרות  שעובדי ההוראה ייבדקו טרם הכניסה למסגרות הלימוד ואחת למספר שבועות לשמירה על בטיחותם ובטיחות התלמידים.

הישארו מעודכנים בעמוד הפייסבוק שלנו חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות