fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על טרקטור. שבתאי פיקר האיש והאקורדיון שימח את תושבי דימונה

בחג עצמאות הוא נסע עד דימונה  ביחד עם חברו אריה שגם מנגן על אקורדיון שם הם עלו על עגלה רתומה לטרקטור ישן ונסעו ברחובות העיר כשהם מנגנים. 
שבתאי פיקר

שבתאי פיקר האיש והאקורדיון לא מפסיק לשיר. בחג עצמאות הוא נסע עד דימונה  ביחד עם חברו אריה שגם מנגן על אקורדיון שם הם עלו על עגלה רתומה לטרקטור ישן ונסעו ברחובות העיר כשהם מנגנים.  "תושבי דימונה נופפו לנו בדגלים,במחיאות כפיים,ראינו בעינהם את השמחה וההערכה לארוע המיוחד. כל זה לא יכול היה להתבצע בלי עזרתו של עמית רונן מכפר חיים מחברת רונן קייט, ארועים עם נשמה שאירח והזמין אותנו לנגן והוא גם אירגן המבצע הלוגיסטי המסובך.

 

ומאז ימי הקורונה שבתאי לא מפסיק להזמין את אוהבי השירה בציבור לשיר איתו לייב בדף הפייסבוק שלו. ביום ראשון תוכלו להצטרף אליו בדף הפייסבוק שלו  Shabtai Picker

שבתאי פיקר, מדריך ומלווה טיולים מזמרים בכל רחבי הארץ. טיולים המתאימים בעיקר לגמלאים בהם טיולים אורבניים המשלבים הסטוריה ושירה. כמו כן הוא מארגן מופעי שירה בציבור במתנ"סים, מועדונים, מושבים ועדי עובדים ועוד.

פיקר, יליד נתניה, בנם של צפרירה ומרדכי מוותיקי שכון ותיקים הוא מורה לספורט במקצועו.  שמונה שנים לימד במוסד הנוער נעורים ובמשך עשרים שנים היה מנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית עמק חפר. היום הוא מקיים טיולים מזמרים בליווי אקורדיון במקומות שנים בארץ בעקבות מלחינים וזמרים.

פיקר החל לנגן על פסנתר בגיל שש בתקופה קשה כלכלית להוריו. אמו צפרירה, שהייתה מורה לחלילית עבדה שעות נוספות בבתי הספר ובבית התלמיד כדי לסייע בפרנסת המשפחה.

בהיותו תלמיד לחינוך גופני בווינגייט למד שם גם מוסיקה.  אחרי שנים של נגינה על הפסנתר עבר פיקר לנגן על אקורדיון.

למה מחליפים כלי קלאסי יוקרתי באקורדיון עממי?

באותן שנים היה מקובל לרקוד ריקודי עם בליווי אקורדיון אמרתי לעצמי שאני מסוגל וזה מתאים לי. לקחתי כמה שעורים פרטיים והתחלתי ללוות מרקידים בנתניה ובעמק חפר. מאז היה יודע לנגן אך לא יודע לרקוד. בזכות הנגינה על אקורדיון יצאתי במשלחות של בית הספר התיכון לזיגן בגרמניה. יצאתי במשלחות של צעירים, משלחות של ספורטאים. צרפו אותי מתוך המחשבה שהמשלחת תוכל להופיע ולעשות שמח לקבוצות בביקוריהם בחו"ל".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות