fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפרים בולמש: "זה שתקף אותי רצה לסגור חשבונות"

סגן ראש העיר וחבר המועצה אפרים בולמש הותקף אתמול בזמן שהשתתף בהפגנה, בידי חבורה של אנשים דתיים, לדבריו "כדי לסגור איתי חשבונות". אחד התוקפים נתן לו בוקס בצלעות, השאר קיללו וירקו עליו. האירוע המביש הסתיים ביחידת הטראומה בקופת חולים עם צלע סדוקה וכאבי תופת.
סגן ראש העיר וחבר המועצה אפרים בולמש בזמן ההפגנה | צילום: עצמי
סגן ראש העיר וחבר המועצה אפרים בולמש בזמן ההפגנה | צילום: עצמי

אתמול, (שבת) הגיע סגן ראש העיר וחבר המועצה אפרים בולמש להפגנה שהתקיימה בסמיכות לבי"ס שי עגנון ברחוב איינשטיין בנתניה.

קבוצה של אנשים דתיים מהסביבה זיהו אותו ולטענתו תקפו אותו. "אחד מהם הכניס לי בוקס בצלעות, השני ירק עלי והם לא התביישו להגיד לי 'אנחנו רוצים להדביק אותך בקורונה", אמר בולמש "שנאה כזו בעיניים לא ראיתי מאז רצח רבין. לקחתי את הרגלים וברחתי משם, הם רדפו אחרי אבל הצלחתי להתחמק מהם".

יכול להיות שזה היה סגירת חשבונות בנושא השבת?

"בוודאי. הם צעקו את זה בגלוי. איך שהם ראו אותי, התחילו לצעוק 'הנה זה בולמש'. לא היה פה קטע של אנשים פנאטים, היה פה קטע של שנאה והם גם התבטאו ככה. 'צריך להרוג אותך כמו את רבין'. 'חבל שהנאצים לא הרגו את כל המשפחה שלך'. אין לי ספק שהייתי מבחינתם סדין אדום תרתי משמע. הם קיללו אותי, ירקו עלי וזה שצעק שאני אמות וקורונה הוא לא דתי, הוא מתחזה לדתי. לא ישנתי בלילה מרוב כאבים".

אחרי ששנתו נדדה מכאבים בצלעות, ניגש הבוקר אפרים בולמש ליחידת טראומה בקופת חולים ונמצא כי הוא סובל מצלע סדוקה. "בעוד שלושה ימים אני גם עושה בדיקת קורונה. אחרי שירקו עלי, אני מקווה שלא נדבקתי. צריך לעצור את השנאה הזאת ולהרגיע את הרוחות. ראיתי את הרצח הבא בעיניים, זאת מלחמת אחים".

 

סגן ראש העיר וחבר המועצה אפרים בולמש בזמן ההפגנה | צילום: עצמי
סגן ראש העיר וחבר המועצה אפרים בולמש בזמן ההפגנה | צילום: עצמי

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות