fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו נזכרתם? ניצחון בכורה להפועל עכו בגביע הטוטו

אחרי שלא צברה נקודה אחת בבית המוקדם וגם לא כבשה, שברה הפועל עכו את הבצורת עם ניצחון על הפועל עפולה, 2:4, במשחקי הדירוג. המאמן אלי כהן: "אנחנו עם הפנים לליגה"
שברו את הבצורת. שניים מהמבקיעים בניצחון על הפועל עפולה, גזהאין הבטמו ורז טוויזר צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

אחרי מאזן עגום של אפס נקודות, אפס שערים ומקום אחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו, רשמה הפועל עכו ניצחון ראשון וגם שברה בצורת של 285 דקות ללא כיבוש שערים, כשגברה על הפועל עפולה, 2:4. היה זה המשחק האחרון בגביע הטוטו שקבע את הדירוג הסופי.

לשם שינוי ובניגוד למשחקים קודמים, הפעם התייצבה עכו למשחק בסגל מלא. השער הראשון נכבש בדקה ה-15. קעטבי קיבל כדור ברחבה, עקף את השוער, אבל העדיף לפרגן לרז טוויזר, שמעמדה יותר טובה בעט מתוך הרחבה כדור מדויק לרשת, 0:1 לעכו. בדקה ה-35, ספגה עכו את השוויון, 1:1. בדקה ה-41 החזירה לעצמה עכו את היתרון, כשערן ביטון הקפיץ כדור מדויק מעל הגנת עפולה, וגזהאין הבטמו, הרכש הטרי שהגיע מהפועל הרצליה מליגה א', השתלט על הכדור, ומקרוב בעט פנימה, 1:2 לעכו. רגע לפני סיום המחצית הראשונה, שילשה עכו את יתרונה. שוב היה זה ערן ביטון, שהכניס כדור לעומק הרחבה ורז טוויזר המשיך בנגיעה אחת פנימה, 1:3. בדקה ה-80 כבשה עפולה את השער השני שלה וצימקה ל-3:2. בדקה ה-86 ביססה עכו את יתרונה, כשגל אביב החדיר כדור שחתך את הגנת האורחים וערן ביטון, מתוך הרחבה, בעט כדור שטוח פנימה, 2:4.

השוער אופק אנטמן וגם מחליפו, השוער הצעיר ראזי אבו חמדאן שנכנס במחצית השנייה, הפגינו ביטחון ויכולת טובה. ההגנה עדיין מקרטעת. המאמן אלי כהן עדיין לא מצא בלם שני לצד בן בנימין, כך שמרכז ההגנה די חשוף. דווקא צמד המגינים חנן ביטון ואוהד אלביליה, היו טובים, בעיקר בתמיכה בהתקפה. בקישור, נראה כי ערן ביטון הפעלתן מתחיל לקבל ביטחון וגם לנווט היטב. גל אביב ורועי רבינוביץ', נראים מתואמים ומשלימים את החלק הדפנסיבי. רז טוויזר כובש וגזהאין הבטמו מסתמן כהפתעה נעימה. גל קעטבי, שמוצב בחוד, עדיין תעלומה. הצוות המקצועי מחזיק ממנו, אבל מבחינת מספרי שערים, לא בטוח שהוא החלוץ עליו עכו יכולה להסתמך.

המאמן אלי כהן, סיכם בסיום: "סוף סוף היינו בסגל מלא אחרי שכל השחקנים עברו בבקרה. שיחקנו טוב ואני שמח על הניצחון שבטח ובטח יחזיר לקבוצה ולשחקנים את הביטחון. אני בטוח שלאט לאט נתחבר יותר ואנחנו עם הפנים לליגה".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות