fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: לעירוני גשם נהריה יש עוד הזדמנות אחת להישאר בליגה

עירוני גשם נהריה איבדה יתרון של 15 נקודות והפסידה בביתה למכבי ראשון לציון, 88:80. ביום שני הקרוב (10 במאי) היא תפגוש את הקבוצה שמעל לקו האדום, בני הרצליה, למשחק של ההזדמנות האחרונה בהחלט. המאמן שי סגלוביץ': "מאמין בקבוצה הזאת. נילחם עד הסוף"
לנצח או לרדת. מאליק ניומן מעירוני נהריה מול שחקן ראשון לציון | צילום: לילך וייס

עירוני גשם נהריה (ליגת העל)

עירוני גשם נהריה החמיצה עוד הזדמנות להשאיר לעצמה סיכוי, ולו הקל ביותר, לשרוד כנגד כל הסיכויים בליגת העל, אבל שוב אכזבה, איבדה יתרון של 15 נקודות וספגה הפסד ביתי למכבי ראשון לציון, 88:80, שהותיר אותה במקום האחרון בטבלה, 3 נקודות מתחת לקו האדום. זאת, כשלסיום העונה נותרו ארבעה משחקים בלבד.

לנהריה נשאר סיכוי תיאורטי בלבד להישאר. זה יקרה אם היא תנצח בכל ארבעת המשחקים הבאים בעוד יריבותיה למאבק נגד הירידה, בני הרצליה ומכבי חיפה, יפסידו בכל משחקיהן. מישהו מאמין?

רבע ראשון: נהריה פתחה מצוין. היא נלחמה ולמרותך נדנדת סלים, הצליחה לסיים את הרבע הראשון עם יתרון, 14:17.

רבע שני: נהריה המשיכה להציג יכולת הגנתית טובה ובדקה ה-15 עלתה ליתרון, 16:25. האורחים מראשון לציון לא נתנו לנהריה לפתוח פער גדול מדי והמשיכו להיות בתמונה. נהריה מצידה, שידעה שמדובר באחת ההזדמנויות האחרונות שלה לפתח של תקווה להישארות, המשיכה להפגין יכולת מצוינת וירדה להפסקה כשהיא ביתרון דו ספרתי, 32:42.

רבע שלישי: נהריה פתחה מצוין גם את המחצית השנייה ואחרי דקה כבר רשמה יתרון שיא במשחק, 32:47. ראשון לציון התעוררה בזמן ואט אט חזרה לעניינים. עד לסיום הרבע השלישי הצליחו הכתומים לצמק את התוצאה ל-64:58.

רבע רביעי: הסגל הקצר של נהריה שוב היה בעוכריה ברגע האחרון. ראשון לציון הצליחה להשלים מהפך, 70:71 (דקה 34), אבל נהריה לא ויתרה ושוב עלתה ליתרון, 71:72. בדקה ה-35 עוד היה שוויון, 75:75. נהריה עוד הספיקה להוביל שוב, 75:77, לפני שראשון לציון הגיבה בריצת 0:11 ועלתה ל-77:86. מפה, נהריה כבר לא יכלה לחזור.

לנהריה קלעו: ג'רון בלוסומגיים – 19 נק', מאליק ניומן – 17 נק', גל גילינסקי – 13 נק', זיו בן צבי ומייקל יאנג – 12 נק' כ"א, עידו דוידי – 4 נק', אופק בן יעקב – 3 נק'. כן שותף: נועם אקריש.

המאמן שי סגלוביץ': "יש להפסד הזה יותר מסיבה אחת. כשהובלנו ב-15 הפרש, הורדנו את האינטנסיביות בחלק ההגנתי, וראשון לציון ניצלה את זה. יש לנו סגל קצר, אבל אנחנו לא משתמשים בזה כתירוץ. אנחנו לא משחקים כדי לקבל מחמאות אלא כדי לקחת נקודות. החבר'ה פה רוצים להצליח, וזה נותן לנו הזדמנויות, אבל לצערי זה לא כל כך הולך. נבוא למפגש נגד בני הרצליה כדי לנצח. אני מאמין בקבוצה הזאת ולמרות שהדברים לא תלויים רק בנו, נמשיך להילחם עד הסוף".

ביום שני הקרוב (10 במאי, שעה 19:00) תארח עירוני גשם נהריה את בני הרצליה, שנמצאת מעל לקו האדום ומקדימה את נהריה ב-3 נקודות. עבור נהריה, כשאנחנו ארבעה מחזורים לסיום העונה, מדובר בהזדמנות אחרונה בהחלט להשאיר לעצמה סיכוי לשרוד בליגת העל.

 

להלן תחתית טבלת ליגת העל:

  1. הפועל ת"א – 34 נק'
  2. בני הרצליה – 32 נק'
  3. מכבי חיפה – 31 נק'
  4. עירוני גשם נהריה – 29 נק'

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות