fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגה א': נדב כרמיאל נגד מעלות/כפר ורדים – מי תהיה במבחני העלייה?

מכבי נדב כרמיאל והפועל מעלות/כפר ורדים יתמודדו ביניהן ביום שלישי (22 במרץ) בקרב צמרת על המקום השני. במחזור האחרון הפסידה מעלות/כפר ורדים למוליכה הפועל נוף הגליל, בעוד נדב כרמיאל מחצה את נח'ף
הצטיין במשחק. אושרי לוי ממכבי נדב כרמיאל צילום: אדריאן הרבשטיין

ליגה א'

הפועל מעלות/כפר ורדים

אחרי 6 ניצחונות רצופים, נבלמה הדהירה של הפועל מעלות/כפר ורדים בצמרת הגבוהה, אחרי הפסד בית למוליכת הטבלה, הפועל נוף הגליל, 76:63.

האורחים מנוף הגליל פתחו את מפגש הצמרת בצורה מוחצת והיממו את הקבוצה המקומית עם ריצת, 0:11. המאמן נסיב פלאח, לקח פסק זמן כדי להוציא את חניכיו מההלם הראשוני ובהמשך חלה התאוששות. זה לא ממש עזר והרבע הראשון הסתיים ביתרון של נוף הגליל, 17:28. המגמה נמשכה גם ברבע השני, כשנוף הגליל אף מצליחה להגדיל את יתרונה עד לסיום המחצית הראשונה, 30:44. מעלות/כפר ורדים פתחה היטב את המחצית השנייה ובאמצע הרבע השלישי הצליחה לצמק מעט את הפער, 50:42, אבל המומנטום שוב נעצר ונוף הגליל שוב ברחה והרבע השלישי הסתיים ב-43:61 לאורחים. ברבע האחרון, שוב ניצלה מעלות/כפר ורדים רפיון מסוים בשורות נוף הגליל והצליחה לצמצם את הפער ל-72:63 (דקה 39), אבל פה היא נעצרה ונוף הגליל השלימה את הניצחון בדרך לעלייה לליגה הארצית.

להפועל מעלות/כפר ורדים קלעו: רועי בר חן – 17 נק', עידו סופר – 15 נק', איאד עסאף – 10 נק', דוד משען – 9 נק', איימן עסאף – 6 נק', דניאל סידוריוק – 4 נק', אורי רביב – 2 נק'. כן שותפו: אופיר ברזילי, עומרי אטיאס, בן כץ ודניאל גורביץ'.

המאמן נסיב פלאח: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. הם הובילו לאורך כל המשחק, וכל הניסיונות שלנו לחזור, לא צלחו. פתחנו את המשחק בהלם וגם כשהתעוררנו, עדיין היה להם יתרון ברור. קלענו באחוזים לא טובים, איבדנו הרבה כדורים והם שלטו מתחת לסל. גם כל החילופים והמערכים שניסיתי לא עזרו. למרות שהסיכויים שלנו לסיים למקום השני לא גבוהים, נמשיך להילחם עד הסוף. ניצחון במחזור הבא, יחזיר אותנו לתמונה".

במחזור הקרוב תצא הפועל מעלות/כפר ורדים למפגש חוץ נגד מכבי נדב כרמיאל (יום שלישי, 22 במרץ, שעה 20:00).

 

מכבי נדב כרמיאל

מכבי נדב כרמיאל, מעודדת מהניצחון במחזור הקודם בקרב הצמרת על הפועל קריית טבעון, יצאה למשחק חוץ נגד הפועל נח'ף, וחזרה עם ניצחון ענק, 44:95.

השליטה של נדב כרמיאל על הפרקט הייתה ברורה וכבר בדקות הראשונות היא פתחה פער בלתי ניתן למחיקה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון, 12:30. חניכיו של המאמן מארק קליינר לא הרפו והמשיכו לקלוע מכל עמדה בדרך לסיים את המחצית הראשונה ביתרון, 29:48. גם במחצית השנייה לא היה שינוי במאזן הכוחות, וכרמיאל המשיכה להפגין עליונות ולסיים את הרבע השלישי ביתרון, 35:73. הרבע הרביעי היה למעשה לפרוטוקול כשכל שחקני הסגל של מכבי נדב כרמיאל משתתפים בחגיגה.

למכבי נדב כרמיאל קלעו: אושרי לוי – 19 נק' (5 שלשות), אסף דמרי ואורן בימי – 10 נק' כ"א, יבגני וקסלר – 9 נק', יוסף גדבאן ודניאל יסנוגורודסקי – 8 נק' כ"א, אלון כהן – 7 נק', חיים מולו ומיתר עזרא – 6 נק' כ"א, יובל מדם – 5 נק', כפיר אסייג – 4 נק', אמיר פלג – 3 נק'.

בעקבות הניצחון, התקדמה מכבי נדב כרמיאל למקום השלישי בטבלה כשהיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהקבוצה שבמקום השני (ראו טבלה). נזכיר רק שלנדב כרמיאל משחק חסר, ככה שהיא נמצאת כרגע בעמדת זינוק מצוינת לתפוס את המקום השני שמוביל למשחקי מבחן על העלייה. למעשה, נדב כרמיאל תלויה בעצמה ובידיה.

במחזור הקרוב (יום ראשון, 20 במרץ, שעה 20:30, אולם הספורט בהורביץ) תארח נדב כרמיאל את הפועל יפיע (מקום שביעי, 26 נקודות, מאזן 10:8).

יומיים לאחר מכן, מצפה לנדב כרמיאל אתגר יותר קשה כשהיא תארח את הפועל מעלות/כפר ורדים למפגש צמרת קריטי (יום שלישי, 22 במרץ, שעה 20:00, אולם הספורט בהורביץ).

 

צמרת טבלת ליגה א', צפון (מחזור 19)

  1. הפועל נוף הגליל – 35 נק'
  2. הפועל קריית טבעון – 32 נק'
  3. מכבי נדב כרמיאל – 31 נק' (משחק חסר)
  4. הפועל מעלות/כפר ורדים – 31 נק'
  5. הפועל טבריה/עמק הירדן – 28 נק' (2 משחקים חסרים)
  6. הפועל גליל/תבור – 28 נק' (משחק חסר)

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות