fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגה א': מכבי נדב כרמיאל עשתה עוד צעד בדרך למבחני העלייה

מכבי נדב כרמיאל ניצחה בחוץ את הפועל עראבה, 53:72, ושמרה על סיכויה לתפוס את המקום השני, שמוביל למשחקי מבחן על העלייה לליגה הארצית. לסיום העונה נותרו שני משחקים בלבד
אושרי לוי ממכבי נדב כרמיאל מקבל פרחים וכבוד מנציג הפועל עראבה צילום: באדיבות אליפז בלואה

מכבי נדב כרמיאל

מכבי נדב כרמיאל עברה עוד מכשלו בדרך להשגת המטרה: עלייה למקום השני בטבלה, שמוביל בסיום הליגה הסדירה למשחקי מבחן על העלייה, כשגברה במשחק חוץ על הפועל עראבה בתוצאה, 53:72.

נדב כרמיאל התייצבה למפגש החוץ בידיעה ברורה שרק ניצחון ישאיר אותה בתמונת העלייה, ואכן חניכיו של המאמן מארק קליינר הפגינו נחישות רבה כבר מהדקה הראשונה ופתחו בבליץ אדיר שהימם את המארחים בדרך ליתרון מדהים, 0:16! עראבה עלתה לראשונה על לוח התוצאות באמצע הרבע הראשון שהסתיים ביתרון דו ספרתי מבטיח, 4:21. ברבע השני התאזנו מעט הכוחות על הפרקט, בעיקר עקב חילופים רבים שביצע המאמן האורח. מה שכמובן לא מנע מנדב כרמיאל לשמור על יתרונה גם בסיום המחצית הראשונה, 20:40. המחצית השנייה שוב נפתחה בעליונות כרמיאלית, שהובילה אותה לסיים את הרבע השלישי ביתרון עוד יותר גבוה, 29:58. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד כשנדב כרמיאל מסמנת וי חשוב על עוד ניצחון.

למכבי נדב כרמיאל קלעו: אורן בימי – 17 נק', יוסף גדבאן – 13 נק', אלון כהן – 9 נק', אושרי לוי – 7 נק', חיים מולו – 6 נק', יבגני וקסלר – 5 נק', דניאל יסנוגודובסקי, כפיר אסייג ומיתר עזרא – 4 נק' כ"א, יובל מדם – 2 נק', פלג אמיר – 1 נק'.

בסיום המשחק התכנסו שחקני שתי הקבוצות לצילום משותף, במהלכו קיבל שחקן מכבי נדב כרמיאל אושרי לוי, זר פרחים מנציגי הקבוצה המקומית, בה שיחק בעבר.

יו"ר מכבי נדב כרמיאל אליפז בלואה: "מכבי נדב כרמיאל מקיימת הלכה למעשה את הדו קיום. הקבוצה שלנו מוערכת ומקבלת כבוד והערכה מצד כל הקבוצות בליגה. מבחינתי, ההערכה הזאת היא הרבה מעבר להישגים הספורטיביים שלנו".

במחזור הקרוב, שייערך רק ביום שלישי הבא (12 באפריל), תצא מכבי נדב כרמיאל למשחק חוץ נוסף, כשהפעם היא תתארח אצל האחרונה בטבלה, הפועל אבו סנאן. על הנייר, מכבי נדב כרמיאל אמורה לנצח את הקבוצה המארחת שלא ניצחה העונה כלל ומאזנה עומד על 20 הפסדי ליגה רצופים מ-20 משחקים. שבוע לאחר מכן תינעל הליגה הסדירה, כשבמסגרת משחקי המחזור האחרון תארח מכבי נדב כרמיאל את מוליכת הטבלה, הפועל נוף הגליל, שכבר הבטיחה את עלייתה לליגה הארצית.

צמרת טבלת ליגה א' (מחזור 21)

  1. הפועל נוף הגליל – 39 נק' (משחק חסר)
  2. הפועל קריית טבעון – 38 נק'
  3. מכבי נדב כרמיאל – 37 נק' (משחק חסר)
  4. הפועל טבריה/עמק הירדן – 33 נק' (2 משחקים חסרים)
  5. הפועל מעלות/כפר ורדים – 32 נק' (2 משחקים חסרים)

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות