fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגה א': בדרך הנכונה – ניצחון גדול לנדב כרמיאל על מעלות/כפר ורדים

מכבי נדב כרמיאל גברה על הפועל מעלות/כפר ורדים, 69:79, ושלושה מחזורים לסיום העונה הכל תלוי בידיה. אם תנצח, היא תעלה למקום השני ותתמודד במבחני העלייה לליגה הארצית
מאמן הפועל מעלות/כפר ורדים נסיב פלאח (מימין) עם יו"ר מכבי נדב כרמיאל אליפז בלואה צילום: זיו פרבר

מכבי נדב כרמיאל – הפועל מעלות/כפר ורדים, 69:79

מכבי נדב כרמיאל עשתה עוד צעד משמעותי לעבר המקום השני שמוביל למבחני עלייה לליגה הארצית, אחרי שגברה בביתה בקרב צמרת על הפועל מעלות/כפר ורדים בתוצאה, 69:79.

היה זה קרב ישיר בין שתי קבוצות שמתיימרות לתפוס את הכרטיס למשחקי המבחן על העלייה, אחרי שמולכית הטבלה, הפועל נוף הגליל, כבר הבטיחה את עלייתה הישירה לליגה הארצית.

מכבי נדב כרמיאל פתחה בשמירה אישית לוחצת על שחקני מעלות/כפר ורדים, וסיימה את הרבע הראשון כשהיא ביתרון, 15:21. ברבע השני, המשחק של כרמיאל נתקע, מה שאפשר לאורחים ממעלות/כפר ורדים למחוק את הפער ואף לרשום מהפך בתוצאה ולעלות ליתרון, 27:31 (דקה 18). רגע לפני ההפסקה, כרמיאל התעשתה, חזרה לעצמה וגם החזירה לעצמה את היתרון בדרך למהפך נוסף במשחק, 31:32 בסיום המחצית הראשונה. את המחצית השנייה, נדב כרמיאל פתחה בבליץ על מעלות/כפר ורדים שנכנסה להלם, ותוך 5 דקות רשמה יתרון שיא במשחק, 36:54. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק גמור, מעלות/כפר ורדים גילתה סימני התאוששות ועד לסיום הרבע השלישי הצליחה למזער נזקים, 46:58 לנדב כרמיאל. ברבע הרביעי המשיכה נדב כרמיאל לגלות עדיפות, ושמרה על יתרונה עד לסיום.

למכבי נדב כרמיאל קלעו: כפיר אסייג – 26 נק', יבגני וקסלר – 18 נק', ניצן מדר – 17 נק' (5 שלשות), יוסף גדבאן – 10 נק', אלון כהן – 5 נק', חיים מולו – 2 נק', אורן בימי – 1 נק'.

להפועל מעלות/כפר ורדים קלעו: רועי בר חן – 17 נק', דניאל סידוריוק – 14 נק', אורי רביב – 12 נק', עידו סופר – 11 נק', איאד עסאף – 7 נק', איימן עסאף – 6 נק', אסף פרייליך – 2 נק'. כן שותפו: דוד משען ודניאל גורביץ'.

יו"ר מכבי נדב כרמיאל אליפז בלואה: "הקבוצה הזאת היא כולה לב ונשמה. יש לנו את ההגנה הכי טובה בליגה וההצלחה שלנו היא הוכחה שלא תמיד הכסף הגדול קובע, אלא אמונה חזקה ולב ענק של השחקנים. מכבי נדב כרמיאל היא קבוצה מלוכדת, גאה ומפרגנת וזה מה שמוביל אותנו להישגים. כל זה, בנוסף למאמן מארק קליינר, שמנווט את הקבוצה להצלחה כבר שלוש עונות רצופות".

כעת, הכל תלוי בידיים של נדב כרמיאל. אם היא תנצח בשלושת המשחקים שנותרו לה לסיום העונה, היא תתפוס את המקום השני ותתמודד במשחקי מבחן על העלייה.

על הנייר, לא מדובר במשחקי קשים. במחזור הקרוב (יום שלישי, 29 במרץ) היא תתארח אצל הפועל עראבה (מקום שמיני, 24 נק', מאזן 14:5). מחזור לאחר מכן היא תצא שוב למשחק חוץ, נגד הפועל אבו סנאן (מקום 12 ואחרון, 20 נקודות, מאזן עגום של 20 הפסדים וללא אף ניצחון). במחזור הסיום היא תארח בביתה את מי שכבר הבטיחה את עלייתה לליגה הארצית, הפועל נוף הגליל.

עבור מעלות/כפר ורדים, ההפסד לנדב כרמיאל סתם את הגולל על סיכויה לתפוס את המקום השני וכל שנותר לה הוא לסיים את העונה בצורה מכובדת ועם מקום טוב בצמרת הגבוהה.

במחזור הבא (יום שלישי, 5 באפריל) תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל קריית ים מקום תשיעי, 23 נקודות, מאזן 13:5).

 

צמרת טבלת ליגה א' (מחזור 20)

  1. הפועל נוף הגליל – 37 נק' (משחק חסר)
  2. הפועל קריית טבעון – 36 נק'
  3. מכבי נדב כרמיאל – 35 נק' (משחק חסר)
  4. הפועל מעלות/כפר ורדים – 32 נק' (משחק חסר)
  5. הפועל טבריה/עמק הירדן – 32 נק' (2 משחקים חסרים)

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות