fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: הפועל עכו/מטה אשר כבר לא אחרונה בטבלה

הפועל עכו/מטה אשר רשמה ניצחון חשוב בקרב התחתית נגד מכבי קריית מוצקין, 89:100 (אחרי הארכה) ושיפרה את סיכוי ההישרדות שלה בליגה המשנה. טים ויליאמס נפצע והחשש הוא שגמר את העונה. המנהל המקצועי אילן פרומן: "ניצחון הרואי של השחקנים. שאפו ענק למאמן עמית תמיר"
ניב אוזן מהפועל עכו/מטה אשר חוגג את הניצחון על קריית מוצקין צילום: לימור מלינוף

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

הפועל עכו/מטה אשר לא מוותרת. הקבוצה, ששבועות רבים איישה את המקום האחרון בטבלה הליגה הלאומית, מציגה בחודש האחרון התאוששות מופלאה בניסיון לשרוד את עונת הבכורה שלה בליגת המשנה. במחזור האחרון השלימה הקבוצה בהדרכת המאמן עמית תמיר ניצחון רביעי בחמשת משחקיה האחרונים כשגברה בקרב תחתית קריטי על מכבי קריית מוצקין בתוצאה, 89:100, אחרי הארכה.

עכו/מטה אשר ספגה מכה קשה כבר בדקה השנייה כשאיבדה את הזר שלה טים ויליאמס, שנפצע ויצא. חסרונו המוקדם השפיע על הביטחון של שחקני עכו/מטה אשר שסיימו רבע ראשון רע ובפיגור דו ספרתי, 26:12. עכו/מטה אשר התאוששה ברבע השני ובריצת 5:14, קיזזה את ההפרש והורידה אותו לחד ספרתי, 31:26 (דקה 15).

למרות חזרתה לעניינים, עכו/מטה אשר לא הצליחה להדביק את הפער וירדה למחצית כשהיא עדיין בפיגור, 45:40. עם פתיחת המחצית השנייה המשיכה עכו/מטה אשר במרדף עיקש ובלתי פוסק אחרי יריבתה ולא אפשרה לה לברוח. דקה וחצי לסיום השלימה עכו/מטה אשר מהפך כשעלתה ליתרון, 78:80.

עד לסיום התנהל משחק שקול ומותח כשמוצקין מצליחה לאזן ל-80:80. עכו/מטה אשר יצאה להתקפה אחרונה בהחלט, אבל נחסמה בעבירה, שלדעת השופטים הייתה לאחר הבאזר, והקבוצות נשלחו להארכה. עכו/מטה אשר פתחה מצוין את ההארכה ו-4 שלשות רצופות של ג'ורדן לואיס וניב אוזן, העלו את קבוצתם ליתרון, 84:92.

האורחים עוד ניסו לחזור, אבל עכו/מטה אשר ידעה לשמור על יתרונה היקר ועל הניצחון שהעלה את מאזנה ל-19 נקודות. למרות הניצחון נותרה עכו/מטה אשר בירכתי הטבלה אבל בהחלט שיפרה את סיכויה להינצל מאחר ויש לה שני משחקים חסרים.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: ניב אוזן – 24 נק', ג'יי. אר. הולדר – 21 נק', ג'ורדן לואיס – 20 נק', כריס סמית – 11 נק', רז מור – 9 נק', גיא סהר – 7 נק', לירן מורן – 4 נק', טים ויליאמס וכינר צור – 2 נק' כ"א.

המאמן עמית תמיר: "היה משחק תחתית טיפוסי ומאוד אמוציונלי. הניצחון הזה היה מאוד חשוב עבורנו. השחקנים נלחמו לאורך כל המשחק והצלחנו גם להתגבר על חסרונו של טים ויליאמס, אחד השחקנים המשמעותיים שלנו. אני גאה בשחקנים שהראו הרבה אופי וקשיחות".

המנהל המקצועי אילן פרומן: "משחק הרואי, לא פחות, של השחקנים. במשך 38 דקות היינו גם ללא אחד השחקנים הזרים הטובים שלנו, טים ויליאמס שנפצע. האווירה במשחק הייתה מחשמלת עם אוהדים שסוף סוף יכלו להיכנס לאולם. עשינו ניצחון גדול וחשוב ומגיע שאפו ענק למאמן עמית תמיר שעושה עבודה מדהימה וכמובן לשחקנים שנתנו את הכל על הפרקט".

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו/מטה אשר את קבוצת הצמרת הפועל חבל מודיעין, שמדורגת במקום הרביעי בטבלה. המשחק יערך במוצאי שבת, 13 במרץ, בשעה 20:30. ויועבר בשידור חי באתר איגוד הכדורסל.

בעכו/מטה אשר חוששים: טים ויליאמס גמר את העונה

שחקן החיזוק הזר של הפועל עכו/מטה אשר, טים ויליאמס, שנפצע כבר בדקה השנייה, יעבור בימים הקרובים בדיקות. החשש הוא כי ויליאמס סובל מקרע במפשעה, פציעה שעלולה להשבית אותו לתקופה ארוכה.

המנהל המקצועי אילן פורמן: "אני מאוד מקווה שלא מדובר בפציעה חמורה, למרות שלצערי זה כן נראה כך. אם ויליאמס לא יוכל לחזור העונה, זו מכה מקצועית קשה עבורנו".

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות