fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: מאמן חדש להפועל עכו

הפועל עכו מינתה את המאמן תומר קשטן במקומו של מסאי דגו, שפוטר. קשטן, שפוטר לאחרונה ממכבי אחי נצרת, ינסה להציל את הקבוצה העכואית מנשירה לליגה א'
ברוך הבא. מאמנה החדש של הפועל עכו, תומר קשטן

הפועל עכו (לאומית)

שעות ספורות אחרי ההודעה על סיום ההתקשרות עם המאמן מסאי דגו, הפועל עכו מינתה את תומר קשטן למאמן הקבוצה.

קשטן (50) מגיע להפועל עכו מחזור אחד לפני סיום הליגה הרגילה ואם יצליח להשאירה בליגה הלאומית, יש לו אופציה להמשיך גם בעונה הבאה.

קשטן: "אני שמח להצטרף למשפחת הפועל עכו, וכבר מצפה לתחילת העבודה עם הצוות והשחקנים. יש לנו אתגר חשוב וקשה וזה להשאיר את הפועל עכו בליגה. אני קורא לאוהדים להגיע ולתמוך בקבוצה כבר מהמשחק הקרוב נגד בני יהודה ת"א, ולתת לנו רוח גבית לקראת המשימה שמצפה לנו".

תומר קשטן, בנו של מאמן העבר דרור קשטן, פרש בגיל צעיר מאוד כשחקן פעיל עקב פציעה ואת דרכו בתחום האימון החל כבר בגיל 22, בקבוצת הילדים של הפועל כפר סבא. משם המשיך לקבוצת הנוער של המועדון. בהמשך, אימן את קבוצת הנוער של הפועל ת"א, אותה הוביל בעונת 2009/10 לזכייה בגביע המדינה לנוער. עונה לאחר מכן, אימן לראשונה קבוצת בוגרים כשמונה למאמנה של הפועל כפר סבא, בליגה הלאומית. העונה שלאחר מכן, פוטר. הוא אימן גם את הפועל הרצליה, הפועל רעננה, מכבי הרצליה, עירוני קריית שמונה, הפועל פ"ת וכן את קבוצת הנוער של מכבי נתניה. לפני שנתיים, אימן בכפר קאסם, אך פוטר באמצע העונה. את העונה הנוכחית הוא פתח כמאמן אחי נצרת, ושוב פוטר, אחרי רצף משחקים שלילי. כעת הוא מגיע להפועל עכו, בניסיון לשקם את הקריירה ולהציל את הפועל עכו מירידה לליגה א'.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות