fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: המאמן מסאי דגו פוטר מהפועל עכו

מחזור אחד לסיום הליגה הרגילה ואחרי רצף של ניצחון אחד ב-15 משחקים שדרדרו את הקבוצה למאבקי התחתית, החליטו ראשי הפועל עכו להודיע על סיום עבודתו של המאמן מסאי דגו
משלם את המחיר. מסאי דגו צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

זעזוע בהפועל עכו. מחזור אחד לסיום הליגה הסדירה, המאמן מסאי דגו פוטר מתפקידו. האמת, הפיטורים היו על הפרק כבר הרבה מאוד זמן, אלא שמחזיקת זכויות הניהול במועדון קרן בן נשר, התעקשה להמשיך להעניק גיבוי מלא למאמן. במחזור האחרון, אחרי ההפסד למכבי בני ריינה, 1:0, נפל הפור. היום (ראשון) זומן דגו לשיחה במהלכה התבשר על ההחלטה להביא לסיום תפקידו.

בקבוצה הסבירו כי עשו את הכל כדי להעניק לדגו את כל הכלים להצליח, כולל גיבוי מלא בהחלטות על שחקני רכש. אולם, חוסר ההצלחה להילחץ ממאבקי הירידה, הניעו את ההחלטה לבצע זעזוע.

מחזיקת זכויות הניהול קרן בן נשר: "אני מודה למסאי דגו על התקופה שלו במועדון. אנחנו אוהבים את מסאי, שנחשב בעינינו למאמן מוכשר ומצוין ומעל הכל, בן אדם. לפעמים, חוסר מזל לצד תוצאות פחות טובות, מחייבות שינוי. בסופו של יום, בענפי הספורט, המדד הוא מבחן התוצאה. לצערנו, התוצאות של הקבוצה בחודשים האחרונים לא היו טובות. ההחלטה הייתה קשה, ומסאי תמיד יהיה חלק מאתנו. אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

מסאי דגו: "אני רוצה להגיד תודה למועדון נפלא ולאנשים הטהורים שעובדים בו במסירות רבה. התחברתי לאנשים מהשנייה הראשונה שהגעתי למועדון וצר לי על הפרידה. אני מודה לקרן בן נשר על המקצועיות שבו היא מובילה את הפועל עכו ועל החברות האמיצה שהתפתחה בינינו. אני מאחל להפועל עכו ולשחקנים הצלחה גדולה בהמשך הדרך. אין לי ספק שהפועל עכו תישאר בליגה, ואני אישית אשאר אוהד של הקבוצה".

מי שכרגע מועמד להחליף את דגו על הקווים הוא המנהל המקצועי איציק טוויזר, אולם הדברים טרם סוכמו. במקביל, יש גם שיחות עם מאמנים נוספים.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות