fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דני פרנקו הוא המאמן החדש של עירוני נהריה

דני פרנקו (צילום: מנהלת הליגה)

לאחר 4 שנים בשתי קדנציות, המאמן אריק אלפסי עזב את עירוני נהריה ובמקומו מונה לתפקיד דני פרנקו.

פרנקו (45) אימן בעונה שעברה את הפועל תל אביב והביא אותה עד לסדרת רבע גמר הפלייאוף. ב-205 הוביל את הפועל ירושלים לזכיה באליפות המדינה.

דני פרנקו (צילום: מנהלת הליגה)

יו״ר עירוני נהריה ניסים אלפסי: "אני מודה ומברך את המאמן היוצא, אריק אלפסי, על תרומתו הגדולה, והצלחתו בהשארת הקבוצה בליגת העל. אני מאחל לו הצלחה בקבוצתו החדשה. בעונה הקרובה עלינו לטובה, החלטנו לכוון גבוה בליגה. אנחנו מאמינים מאוד ביכולותיו של המאמן דני פרנקו, ונעמיד לרשותו את כל הכלים והתנאים הדרושים בכדי להצליח. כמו כן אני שמח ומברך על כך, שראש העיר הנבחר מר רונן מרלי, תומך בקבוצה ובמועדון בכל כוחותיו ומאודו, ורתם את הסגנים וחברי מועצת העיר לתמוך בקבוצה באופן גורף. זו ההזמנות להודות להם על, תמיכתם בקבוצה, המהווה חלון ראווה לתושבי נהריה, כמקור לגאווה, להנאה, ומוקד תרבותי,ספורטיבי המעשיר את תושבי נהריה, חובבי הספורט בני הנוער והילדים".

דני פרנקו: אני שמח ונרגש לקראת שיתוף הפעולה ועבודת הצוות שצפויה לנו. אני אוהב את תחושת ההתחלה החדשה ואת האתגר של לבנות יחד קבוצה בעיר נהדרת, המחזיקה באולם נהדר, אוהבת וצמאה לכדורסל. עם קהל חם אוהב שמלווה את הקבוצה בכל הרגעים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות