fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה מקדמת את ענף השחמט

העמותה לקידום השחמט בנהריה, בשיתוף הרשות המקומית, קיימה לאחרונה מגוון תחרויות ופעילויות לקידום ענף השחמט. איזו משפחה הפילה את המלך וזכתה במקום הראשון בטורניר העירוני?
משחק המלכים. משתתפי טורניר המשפחות צילום: עיריית נהריה

העמותה לקידום השחמט בנהריה, קיימה לאחרונה פעילויות מגוונות ברחבי העיר לשיתוף הקהילה והכרת ענף השחמט. זה החל בתחרות משפחות בשח שוודי, בהשתתפות שמונה משפחות מנהריה בהרכב של מבוגר וילד. מטרתה של התחרות הייתה גיבוש משפחתי סביב תחביב משותף. בסיום התחרות הוכתרה כאלופה משפחת צינובוי.

יום השחמט הבינלאומי, צוין בתחרות נוקאאוט-בליץ שהתקיימה במתחם המפרש בטיילת נהריה. תושבים רבים שהגיעו למקום צפו בשחמטאים הצעירים מציגים לראווה את המשחק שזוכה להצלחה עולמית. בנוסף, קיימו חברי העמותה פעילות למשפחות בגן הבוטני-זואולוגי בשכונת רסקו, בה השתתפו ילדים, בני נוער ומבוגרים בשיעורי לימוד שחמט.

מנהלת מועדון השחמט בנהריה, אולגה וולקוב: "הקמת העמותה נועדה לקדם את ענף השחמט בנהריה. מדובר גם בקידום ובתמיכה בקבוצות הליגה ושחמטאים מצטיינים, לצד הדרכת שחמט לילדים ובני נוער. לשמחתנו הרבה, מצאנו אוזן קשבת מצד ראש העירייה רונן מרלי, והדבר מאפשר לנו להרחיב את הפעילות ולשלב בה מגוון גילאים. במועדון שלנו יש פעילות של חוגי שחמט לילדים ומבוגרים, תחרויות ומפגשים חברתיים של שחמטאי העיר. בנוסף, מועדון רוטרי בעיר נרתם אף הוא לסייע לקידום השחמט בעיר, ותודתנו נתונה למשה זרקה, אבי סיגלר וראובן משכית, שתורמים רבות לפיתוח הענף. מועדון רוטרי הציב גם השנה בין יעדיו לתרומה ולפעילות בקהילה, את קידום בני הנוער בחוגי השחמט במטרה להרחיב את מעגל המשתתפים, על מנת להביא את מועדון השחמט בנהריה להישגים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות