fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכה לאופוזיציה הכרמיאלית

עו״ד נטלי ביטון, חברת סיעת טב לכרמיאל, הודיעה כי היא עוזבת את הסיעה ומצטרפת לקואליציה
עוד נטלי ביטון - צילום אלכס הובר

הישג לראש העירייה משה קונינסקי: רוב של שני שליש במועצת העיר עם הצטרפותה של עו"ד נטלי ביטון לקואליציה
סיעת טב בראשות חבר מועצת העיר רותם ינאי, ספגה מכה עם פרישתה של מספר שלוש ברשימה, עו"ד נטלי ביטון והודעתה על הצטרפותה לקואליציה במועצת העיר. כעת מונה הקואליציה 12 חברים מתוך 17.
גורם בהנהלת העירייה הגדיר את הצעד במילים: ״הישג לראש העיר משה קונינסקי״.

עוד נטלי ביטון עם חברי סיעת טב רותם ינאי וגיא מרציאנו צילום אלכס הובר

עו"ד ביטון, בת 40, נשואה ואמא לבת, עורכת דין ומגשרת, בעלת תואר שני במשפטים באוניברסיטת בר אילן. עוסקת בדין הפלילי, עובדת מזה כ-14 שנים בשירות המדינה, משרד המשפטים, יועצת משפטית של שופטת בבית משפט השלום. מתנדבת בעמותת ״שיעור אחר״ הפועלת לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך, סגנית יו״ר הוועדה לענייני פלילים ויו״ר הוועדה לענייני השירות הציבורי בלשכת עורכי הדין של מחוז חיפה.
עו"ד ביטון מסרה לבלינקר : "החלטתי להצטרף לקואליציה ולהיות שותפה מלאה לעשייה המתרחשת בעיר. חשוב לי לציין, כי הפעילות במועצת העיר היא על בסיס התנדבות לחלוטין. אני עורכת דין במקצועי, מתפרנסת בכבוד ונעדרת כל אינטרסים אישיים, למעט הרצון לקדם סוגיות הנוגעות לחיי כולנו בעיר. הכלים העיקריים שיש לחברי מועצת העיר, ובעיקר לאלו מהאופוזיציה הם השאילתות המופנות לראש העיר והצעות לסדר יום. אמנם, מדובר בכלים חשובים אך חסרי יכולת של ממש להשפיע.
בסופו של יום, הרצון לפעול, לשנות ולהשפיע גדול אך היכולת לכך מהאופוזיציה, קטנה. זוהי נקודת המפנה שהביאה אותי להסכים להצטרף לקואליציה . אני רואה במהלך הזה הזדמנות ליצור תהליכים לטובת העיר בכלל ולתושביה בפרט. אחזור ואדגיש, כי כל פעילותי נעשית בהתנדבות, יתירה מכך, פעילותי דורשת השקעת שעות רבות במהלך השבוע, הכל על חשבון זמני הפרטי ועל חשבון משפחתי, אך אני עושה זאת מתוך אמונה ורצון להשפיע ולשנות. אמנם מדובר בפוליטיקה, אך לא כזו שמונעת מתוך אינטרסים אישיים, שכאמור, אין לי. לסיום, מודה לחבריי מסיעת "טב" ומאחלת לכולנו שנצליח לפעול ולהשפיע במסגרת התפקידים שאנו ממלאים".
קונינסקי בירך על הצטרפותה של עו"ד ביטון, ואמר: "אני רואה בהצטרפותה של עו"ד ביטון חיזוק משמעותי לקואליציה במועצת העיר. היא תאפשר להנהלת העיר בראשותי לקדם את פיתוח האינטרסים של העיר והתושבים מבלי להתעסק בפרובוקציות ובניסיונות של חברים באופוזיציה לעכב את  הרכבת הדוהרת שלנו לפיתוח העיר. מעתה היא חברה מלאה בעשייה למען פיתוחה ושגשוגה של העיר, בכוונתי לפעול לשילובה במגוון רחב של תחומים לטובתם ורווחתם של התושבים. אני קורא לחברים נוספים באופוזיציה להצטרף לקואליציה ולהיות שותפים פעילים לעשייה: "עם בחירתי לראשות העיר, הצבתי לעצמי מטרה להיות ראש עיר של כולם ולעשות כל שביכולתי על מנת לקדם ולפתח את העיר שכל כך יקרה לנו ולילדינו. אני רוצה לומר לחברי האופוזיציה, נכון שיש לקואליציה רוב מוחץ במועצת העיר, אך דלתנו פתוחה בפניכם. עתידה של העיר כרמיאל חשוב יותר משיקולים אינטרסנטיים".
יו"ר האופוזיציה וראש רשימת "טב", רותם ינאי: "עצוב שפעילותה הפוליטית של נטלי, מאז שנבחרה ברשימתנו למועצה, מסתכמת בהודעת וואטסאפ פתאומית הבוקר על החלטתה לפרוש מן הסיעה. מאוכזב מאוד מהחלטתה ולא פחות מהדרך בה בחרה להודיע לי על כך. ניכר שהחלטתה נובעת מאינטרסים צרים, פופוליסטיים, מסדר עדיפויות אישי לחלוטין, משיחות עבר אתה, נראה שגם משאיפות קידום אישיות.
לא היה דבר שמנע ממנה להביא את כישוריה ויכולותיה עד כה לטובת התושבים חוץ מראש העיר שמונע זאת מחברי המועצה בשיטתיות מתחילת הקדנציה, וזאת דרך הנחייה לעובדי עירייה שלא לשתף פעולה ולא להיענות לפניות של חברי מועצה, מהקואליציה ומהאופוזיציה, הורדת נושאים ושאילתות מסדר היום, חוסר מענה ליוזמות ופרויקטים אותם אנחנו מציעים לקדם לרווחת התושבים ופעולות רבות נוספות הפוגעות בעיר, אליהן הצטרפה כעת נטלי.
נטלי התמודדה למועצת העיר כאחת מתוך נבחרת של אנשים טובים שהשקיעו ממיטב זמנם וכישרונם על מנת שניבחר לשרת אותם. במעשיה היא גילתה חוסר נאמנות כלפי חבריה וחוסר הכרת הטוב ממש.
לצערי, למרות הזמנות חוזרות ופעולות חניכה רבות מצדי, נעדרה נטלי מרוב ישיבות המועצה, לא הסכימה לקדם יוזמות, לא ניסחה ולו שאילתה אחת ולמעט אירועים חברתיים אליהם מצאה זמן ללכת, לא הייתה חלק מהעשייה הציבורית העירונית אליה נשלחה.
החלטתה מהווה סכין בגב של אלפי אנשים, בעיקר תושבי כרמיאל. מגיע לי, לבוחריה ולתושבי כרמיאל לדעת מה הובטח לה? באיזו עשייה מתכוון לשלב אותה רה"ע? מדוע לא עשה זאת עד היום? במה בדיוק באו חברי הקואליציה לידי ביטוי ובמה הם השתלבו עד היום למעט בתמונות לצד רה"ע?
לגבי דבריו הזחוחים של רה"ע שנראה שעמל רבות בנושא ושדקות אחרי ההודעה ששלחה לי נטלי, יצאה מלשכתו הודעה מפורטת לתקשורת, אומר רק שאם היה משקיע את זמנו פחות בפוליטיקה זולה ויח"צנות ויותר בעשייה טובה ואמתית למען העיר, מצבנו היה הרבה יותר טוב.
הושטת היד הצבועה שלו לשיתוף פעולה היא פעולה נוספת של זריית חול בעיני הציבור לאחר שסירב לכל שיתוף פעולה, לכל יוזמה ופרויקט אותו הנחנו על שולחנו בשנה החולפת".
 
 
 
 
 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות