fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור האחרון

לאומית: הפועל עכו לא ניצחה את האחרונה בטבלה * ליגה ב': בית"ר נהריה נוסקת, סקציה מעלות נוחתת ואחי עכו משייטת * ליגה ג': הפועל כרמיאל ניצחה ושמרה על מעמדה
שמרו על מקומם בפסגה. שחקני הפועל עירוני כרמיאל, חוגגים את ניצחונם על מכבי ג'דידה/מכר צילום: אלעד ז'אן

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו לא הצליחה לנצח את אחת הקבוצות החלשות בליגה, הפועל עפולה, המדורגת במקום האחרון בטבלה, וסיימה את מפגש החוץ בתיקו, 0:0. במהלך המחצית עוד ביצע המאמן אלי כהן חילוף הגנתי, כשהוציא את החלוץ רז טוויזר, והכניס במקומו את הבלם ג'ורג' דיבה. בהמשך, ביצע המאמן עוד שני חילופים: עזאת חלאילה וחן ידען ההתקפיים במקום והיב חביבאללה וירין שרעבי, שגם הם לא הועילו.

בעקבות התיקו שמרה הפועל עכו על המקום השמיני בטבלה.

ביום שלישי הקרוב תצא הפועל עכו למשחק חוץ נגד הפועל אדומים אשדוד מליגה א', במסגרת גביע המדינה. את אשדוד מאמן כיום חיים לוי, שהציל בעונה שעברה את הפועל עכו מנשירת ליגה, אך לא זכה לקרדיט להמשיך לעונה נוספת.

בית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה השיגה ניצחון שני רצוף, כשגברה בביתה על אלנהדא נצרת, 0:2. שער אחד בכל מחצית הכריע את המשחק. אליאס חורי כבש את השער הראשון בדקה ה-19, כשבעט כדור חזק ומדויק מ-25 מ' לבין חיבורי הקורות, 0:1. איציק זפרני, הכפיל את התוצאה בדקה ה-67, בבעיטה מדויקת מ-16 מ'. הניצחון קידם את בית"ר נהריה למקום השישי בטבלה עם 14 נקודות.

זפרני: "אני שמח שגם בגיל 32, במקום לפרוש, אני ממשיך לפרוח ועוזר לקבוצה שלי לנצח ולהתקדם בטבלה. כרגע, אף אחד לא מדבר אצלנו על עלייה ואנחנו משחקים משישי לשישי, כמו שאומרים. אבל אם נתחזק, בעיקר בחלק הקדמי, אני לא פוסל אפשרות שנתמודד על העלייה. הליגה השנה מאוד שוויונית, כל תוצאה יכולה להיות בכל משחק ועובדה שאין אף קבוצה שהיא מעל הליגה. אני חושב שיש פה הזדמנות לעלות. יהיה קשה, אבל זה בהחלט אפשרי".

סקציה מעלות (ליגה ב')

אחרי 4 משחקים ללא הפסד, ודווקא כשהיה נדמה שסקציה מעלות מתחילה להתייצב, היא ספגה במחזור האחרון הפסד בית כואב לצעירי טמרה, 1:0. המשחק הוכרע בשער יחיד שהובקע בדקה ה-71 בפנדל.

מעלות, בניגוד למשחקים האחרונים, לא היטיבה לשחק. השוער אור אדרי אומנם שומר על יציבות ומקרין ביטחון, וגם ההגנה מתפקדת בצורה סבירה, אבל חוליים הקישור אינה קיימת. החלוצים, איתן אדרי ובן ביטון, מטרידים את ההגנה היריבה ומסכנים את השער כשהכדור ברגליהם, אבל מדובר במקרים בודדים מאחר והם כמעט ולא זוכים לקבל כדורים ממסירות של חבריהם. התסכול אחרי המשחק השתקף היטב מדברי הסיכום של המאמן ניסים שיון: "אחרי התיקו בשבוע שעבר נגד בועיינה, הרגשתי עוד במהלך השבוע שהשחקנים זחוחים מדי וראינו את זה גם במשחק. כמו שהמשחק התפתח, ידעתי שהוא יוכרע מטעות שתעשה אחת הקבוצות. חבל רק שזה נפל בחלקנו כשטמרה קיבלה פנדל וניצלה את זה. אנחנו חייבים להתחזק בשחקני קישור וגם ההנהלה מודעת לכך. אני מקווה שהעניין ייפתר בימים הקרובים".

הקבוצה מנהלת מגעים מתקדמים עם חיים בן דוד, שעזב בתחילת העונה לבית"ר נהריה וכעת חזר, ועם בר כהן, שמשחק כיום במכבי פרדס חנה מליגה ג'. השניים כבר מתאמנים עם הקבוצה והשבוע אמורה ההנהלה להאיץ את המשא ומתן במטרה לצרפם לסגל.

השוער חילק אליעז, עזב ובמקומו צורף השוער הצעיר בן שטרית, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הנוער של המועדון.

אחי עכו (ליגה ב')

אחי עכו סיימה עוד משחק ללא הכרעה, הפעם, במשחק חוץ נגד צעירי כפר כנא, שהסתיים בתיקו, 1:1. אחי עכו נקלעה לפיגור על סף סיום המחצית הראשונה, אבל חאלד כליב, איזן בדקה ה-59.

בתום שמונה מחזורים, מדורגת אחי עכו במקום ה-13 בטבלה עם 6 נקודות.

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ג')

הפועל עירוני כרמיאל ממשיכה לשמור על מעמדה בראש הטבלה אחרי עוד ניצחון דחוק, הפעם, בבית, נגד מכבי ג'דידה/מכר, 1:2.

לא פחות מ-700 צופים הגיעו למפגש הצמרת המסקרן. בדקה ה-22 עלתה כרמיאל ליתרון ראשון משער שכבש עדי אוהד. בדקה ה-40 ניתנה לכרמיאל הזדמנות להכפיל את יתרונה כשניר כהן הוכשל ברחבה, אך פאדי בדראנה, החמיץ מהנקודה הלבנה. בדקה ה-66 השיגו האורחים את השוויון, 1:1. בדקה ה-83 הוכרע המשחק. מידן שטיינברג בישל לניר כהן שמקרוב בעט לרשת, 1:2. עמוק בתוספת הזמן ספג מוחמד פתפות כרטיס צהוב שני והורחק.

המאמן שאול דה צ'וקרל: "אף אחד לא חשב שליגה ג' תהיה טיול. אנחנו קבוצה חדשה שמתמודדת מול אתגרים וקבוצות יריבות לא קלות, מנוסות יותר בליגה הזאת, שהשקיעו תקציבים גבוהים ובנו סגל שחקנים איכותי, וגם להן יש שאיפות לעלות ליגה. אני שמח על הניצחון, אבל יודע שעוד צפויים לנו משחקים קשים וגם כאלה שיהיה לנו קל יותר. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, להתאמן ברצינות, ללמוד מטעויות, ולהשתפר, כדי לשמור על מקומנו בצמרת".

בקבוצה נמצאים במשא ומתן מתקדם עם הקשר סהר דהן, ששיחק בעבר בכרמיאל ואת העונה הנוכחית פתח במכבי עמישב פ"ת.

בסוף השבוע הקרוב תיהנה הפועל עירוני כרמיאל מפגרה עקב התפרקותה של מכבי עראמשה/דנון. 

הפועל נהריה (ליגה ג')

משחקה של הפועל נהריה נגד מכבי עראשמה/דנון לא נערך, לאחר שהקבוצה היריבה הודיעה במהלך השבוע שעבר על הפסקת פעילות.

היו"ר עמוס גבריאל ניצל את הפגרה כדי לבצע שינוי בעמדת המאמן. עומר בנימין ועמית משה, שתפקדו מתחילת העונה כצוות מאמנים/שחקנים, הוזזו מתפקיד האימון ובמקומם מונה למאמן מומי פזרקר.

היו"ר גבריאל: "פתחנו את העונה בצורה גרועה והבנו שיש צורך בשינוי. מומי שיחק הרבה מאוד שנים בהפועל נהריה. הוא מכיר את השחקנים ואת הליגה ואני סומך עליו שידע להצעיד את הקבוצה לדרך חדשה. אני מודה לעמית ולעומר על עבודתם כמאמנים, ומעתה הם יתרכזו בתפקידם כשחקנים בקבוצה. אני מאחל למומי הצלחה ומייחל לתוצאות טובות יותר".

הפועל שלומי (ליגה ג')

הפועל שלומי עדיין מחפשת נקודות ליגה ראשונות העונה, אחרי שספגה במחזור האחרון הפסד רביעי רצוף מפתיחת העונה, והובסה במשחק חוץ על ידי מכבי שעב, 6:2.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות