fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגות נמוכות: סיכום תוצאות המחזור האחרון

ככה פותחים עונה: הפועל עירוני כרמיאל הביסה במחזור הפתיחה את הפועל שלומי, 0:7. ליגה ב': סקציה מעלות ספגה הפסד שלישי רצוף והיא עדיין ללא נקודות
פתיחה מוחצת. הפועל עירוני כרמיאל צילום: באדיבות אלעד ז'אן

סקציה מעלות (ליגה ב')

שלושה משחקים, שלושה הפסדים. זהו מאזנה של סקציה מעלות מפתיחת העונה, שכרגע נועלת את הטבלה ללא נקודות.

במחזור האחרון יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד צעירי כפר כנא. מעלות פתחה טוב ובדקה ה-27 עלתה ליתרון משער בכורה של יוסף נעים. במחצית השנייה התהפכה המגמה. מעלות נכנסה למגננה וכפר כנא הגבירה את הלחץ בהתקפה. בדקה ה-62 השיגו המארחים את השוויון. שתי דקות לאחר מכן, ספג עלא עבדאללה ממעלות כרטיס צהוב שני והורחק. כשהיא בעשרה שחקנים, מעלות התקשתה עוד יותר להגן את שערה ובדקה ה-74 הושלם המהפך עם שער ניצחון של כפר כנא.

למרות ההפסד, במעלות שאבו מעט עידוד מהיכולת המשתפרת של הקבוצה.

המאמן ניסים שיון: "אני מאוד מרוצה ממה שראיתי. ממשחק למשחק אני רואה שהקבוצה מתאקלמת, מתגבשת, השחקנים כבר מבינים יותר טוב אחד את השני וישנה התקדמות מבחינת היכולת. הובלנו, ומיד אחרי שספגנו את השוויון, שחקן שלנו ביצע טעות, הורחק וכשנשארנו בעשרה שחקנים איבדנו כיוון. אלה דברים שקשה ללמד שחקנים צעירים וחסרי ניסיון. כמה דקות אחר כך גם אבי טפטה, שמחזיק לנו את מרכז השדה, נפצע ונאלץ לצאת. בכל מקרה, אני די מעודד לקראת ההמשך".

היו"ר דייויד רדליך: "הקבוצה נמצאת בעיצומו של תהליך הבראה ואנחנו עושים כל העת מאמצים לחזק את הקבוצה. מבחינה ניהולית, הקבוצה נמצאת בידיים טובות ואנחנו עושים את הכל להצלחתה. ההפסד, לדעתי, נבע מחוסר מזל, אבל את הצד המקצועי אני משאיר למאמן ניסים שיון ולמנהל המקצועי אודי בן נעים. יש בקבוצה אווירה טובה, השחקנים נהנים מתנאים מצוינים, המשכורת נכנסת בזמן ועם הזמן אני בטוח שגם התוצאות יגיעו".

מעלות צירפה את הקשר האחורי עומרי זיאדה, ששיחק בעונה שעברה בעירוני כאבול. בימים האחרונים גם מתנהלים מגעים מתקדמים על החזרתו של השוער אור אדרי לשורות הקבוצה. הקבוצה גם ניסתה להחזיר את רונן פלאח, אבל המהלך לא צלח מאחר והשחקן הביע את רצונו לשחק בהפועל סמיע, שם הוא מתגורר.

בית"ר נהריה (ליגה ב')

בעקבות ביטול משחק הליגה נגד ביר אל מכסור, קיימה הקבוצה משחק אימון נגד אלופת המדינה בכדורגל ותיקים, הפועל עכו. המשחק הסתיים בשוויון, 4:4. לנהריה הבקיעו: עמראן בריק, אחמד שריף ושני שערים עצמיים.

ביום שלישי הקרוב 24.9 תצא נהריה למשחק חוץ במסגרת גביע המדינה הקבוצה תפגוש למשחק את קבוצת בני "ממבע" בני הגולן והגליל .

אחי עכו (ליגה ב')

אחרי שני הפסדים רצופים, אחד בליגה ואחד בגביע, הצליחה אחי עכו לעצור את ההתדרדרות כשסיימה את מפגשה הביתי נגד בני ממב"ע בתיקו, 0:0. באחי עכו יכולים להיות מעט מאוכזבים שכן בדקה ה-75 נותרה היריבה בעשרה שחקנים, אך העכואים לא הצליחו לנצל את יתרונם המספרי כדי להשיג הכרעה.

המאמן פריד סכניני: "הגענו למשחק תשושים אחרי 120 דקות בגביע ועם סגל חסר בעקבות פציעתו של קפטן הקבוצה עבדאללה ג'עס ועוד שני שחקנים: מוחמד עבאדי ומג'ד סקר, שהחליטו לעזוב, ככה שהתיקו בהחלט מספק. קודם כל, עצרנו רצף של שני הפסדים והפנים שלנו כבר קדימה, למשחק הבא".

הפועל נהריה (ליגה ג')

הפועל נהריה פתחה את העונה ברגל שמאל ובהפסד בית להפועל תרשיחא, 2:0 (עדי סכניני כבש את צמד שערי הניצחון בדקות 36 ו-78). ההכנות המאוחרות ניכרו היטב ביכולתה של הקבוצה, שלא הייתה מספיק מחוברת וגם סבלה מכושר גופני לקוי.

עומר בנימין, אחד מצמד מאמני הקבוצה, סיכם: "בסך הכל מדובר במשחק ראשון העונה, ככה שיש לנו עוד הרבה זמן לתקן את הרושם, את היכולת וגם את התוצאות. אנחנו לא מספיק מחוברים ונמצאים עדיין בשלבי התגבשות. גם הכושר הגופני בלט, בעיקר במחצית השנייה, אבל כמו שאמרתי, ככל שיעבור הזמן, גם זה ילך וישתפר. יש לנו שבועיים של עבודה עד למשחק הבא ואני מקווה שעד אז כבר נראה אחרת והרבה יותר טוב".

(ליגה ג') הפועל עירוני כרמיאל – הפועל שלומי, 0:7

ככה עושים קאמבק. בעצם, תלוי באיזה צד אתם. אם אתם אוהדי הפועל עירוני כרמיאל, שחידשה העונה את פעילותה אחרי 3 שנים, אז מדובר בפתיחת עונה חלומית. אם אתם אוהדי הפועל שלומי, שגם היא חידשה את פעילותה אחרי עשור של שממה במגרש, הרי שמדובר בפתיחת עונה מסויטת. המפגש בין שתי הקבוצות החדשות בליגה הסתיים בניצחון גדול של הקבוצה המקומית מכרמיאל בתוצאה, 0:7. האורחת משלומי החזיקה מעמד 18 דקות בלבד לפני שסכר השערים נפתח. את פסטיבל השערים פתח איליה זאיקה בדקה ה-18. סעיד פתפות הכפיל את היתרון בדקה ה-30 והעלה את כרמיאל ל-0:2. בדקה ה-34 היה זה דין כהן ששילש את היתרון של קבוצתו, 0:3. בדקה ה-41 נכנס גם אוהד עדי לרשימת הכובשים, 0:4. דקה אחת בלבד חלפה ומלך שערי ליגה ג' בעונה שעברה, פאדי בדראנה עשה ספתח כשהבקיע את השער החמישי לכרמיאל, 0:5. איליה זאיקה, המשיך את הבליץ כשעל סף סיום המחצית הראשונה השלים צמד שערים, 0:6. במחצית השנייה נרגעה כרמיאל והבקיעה עוד שער אחד, אותו כבש דין כהן בדקה ה-71, שקבע את תוצאת המשחק, 0:7 לכרמיאל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות