fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הליכוד שוב מנצח בכרמיאל ובגדול

אלון אזולאי מרוצה מהתוצאות בעיר: "אני אדאג ששרים וחברי כנסת ייתנו את הדעת ויובילו את העיר למקומות חשובים"
תוצאות הבחירות לכנת ה23 בכרמיאל
חברי מטה הליכוד כרמיאל עם השרה יפעת שאשא ביטון

23,585 קולות כשרים (נכון ל-03/03/2020, 19:52) בכרמיאל הכריעו באופן מובהק – כרמיאל היא עיר ליכוד!

תוצאות הבחירות לכנסת ה23 בכרמיאל מצביעות על התחזקותו של הליכוד בקרב המצביעים הכרמיאלים, מעל 8,500 קולות כשרים לליכוד, זאת לעומת כ-7,500 קולות כרמיאלים בסבב ב' של שנת 2019.

במטה הליכוד בכרמיאל שבעי רצון מההישג, חסר התקדים – 36.15 אחוז מכלל הכרמיאלים שבחרו שלשלו לקלפי את האותיות מח"ל. "ברמה המקומית הבאנו הישג שלא היה. זה ניצחון אישי ומדיני. אני אדאג ששרים וחברי כנסת יתנו את הדעת ויובילו את העיר למקומות חשובים". אומר אלון אזולאי, ראש מטה הבחירות – הליכוד כרמיאל.

תוצאות הבחירות לכנסת ה23 בכרמיאל
אלון אזולאי בשיחה עם שרה נתניהו

על פי תוצאות הבחירות, כחול לבן שומרת על מעמדה, ליברמן נחלש

כחול לבן משמרת בכרמיאל את עמדתה כסיעה השנייה בגודלה עם 27.15 אחוז מכלל הקולות הכשרים (6,400 קולות), מספר מצביעים דומה לסבבים א' וב' בשנת 2019. "ירון (מישורי) ואני קיבלנו את ההובלה על יש עתיד בכרמיאל ב-2015. היו לנו ארבע שנים להכין את המטה עד לבחירות 2019. וניתן לראות שבמערכות הבחירות הללו כחול לבן במקום השני". כך מוסר דודי שבת, ראש מטה כחול לבן בכרמיאל. "לפני יום הבחירות ישבנו עם הליכוד ביחד והגענו להסכמה על שמירה על שילוט, לשמור מקום אחד לשני, להיות הוגנים האחד לשני. בכרמיאל ההתנהלות מאוד מכבדת האחד את השני וכולנו חברים. הלוואי שילמדו מכך לקח לרמה הארצית".

לעומת יציבותה של כחול לבן, נדמה שדווקא מפלגת ישראל ביתנו מאבדת מכוחה, כך עולה מתוצאות הבחירות לכנסת ה-23 בכרמיאל. בסבב ב' 2019 הצליחה המפלגה לגרוף את קולם של 5,700 כרמיאלים, כ-1,700 קולות יותר מאשר בסבב א' 2019. לעומת זאת, בבחירות הנוכחיות מפלגת ישראל ביתנו מציגה נתונים פחות מרשימים עם 21.08 אחוז מכלל הקולות, שמסתכמים בכ-4,900 קולות. "עוד לא הגענו לתוצאות סופיות, לא כל הקלפיות נספרו ולכן אני מתאזר בסבלנות". אומר הערב סגן ראש העיר, גיורא צ'שקין.

דודי שבת וירון מישורי, ראשי מטה כחול לבן כרמיאל
דודי שבת וירון מישורי, ראשי מטה כחול לבן כרמיאל

השמאל מתרסק, המפלגות החרדיות ממשיכות להתחזק

עפ"י תוצאות הבחירות לכנסת ה-23 בכרמיאל, מסתמנת מגמה נוספת המציגה התחזקות הדרגתית בקרב מצביעי יהדות התורה בכרמיאל. המפלגה הצליחה לגרוף מעל 100 קולות נוספים בין 2019 סבב א' לבחירות הנוכחיות. ש"ס, מנגד, שומרת על יציבות של כ03% מכלל המצביעים בכרמיאל.

מפלגות השמאל – העבודה, מרץ וגשר מאבדות מכוחן ממערכת בחירות לרעותה. סכימת כלל הקולות בסבב א' 2019 מגיעה לכ-1,660 מצביעים, ירידה של כ-200 קולות בסבב ב', כאשר בבחירות הנוכחיות הרשימה המאוחדת של שלוש המפלגות הביאה 800 קולות בלבד. זאת לעומת הרשימה הערבית המשותפת, שגרפה מעל 440 קולות בקרב הכרמיאלים בסבב הנוכחי, מאה קולות יותר מסבב ב' 2019.

אלון אזולאי: "לפני חודש וחצי פנה אליי ראש הממשלה וביקש ממני לנהל את מערך הבחירות שלו בכרמיאל. נרתמתי למשימה וביקשתי שאנחנו נהיה בין העיירות הראשונות שבהן הוא יקיים כנס. קיבלנו התראה של יומיים והרמנו את הכנס הכי גדול במדינה. בפגישה האחרונה שלנו, רעייתו של ראש הממשלה לחשה לי באוזן שהיא מאוד גאה שבחרו בי כמנהל מטה הבחירות והיא רואה דרך ארוכה שלנו ביחד. אני גאה בדרך של החברים ושלי בכרמיאל".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות