fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד המודיעין יקים כיתות סייבר לעידוד הגיוס ליחידות העילית בעכו

בני נוער מעכו יוכשרו במסגרת תוכנית ייחודית של משרד המודיעין לקראת הגיוס לשירות משמעותי ביחידות הסייבר והטכנולוגיה בקהילת המודיעין.
השר אלי כהן וראש העיר שמעון לנקרי | צילום: דוברות עיריית עכו
השר אלי כהן וראש העיר שמעון לנקרי | צילום: דוברות עיריית עכו

בביקור שערך אמש שר המודיעין אלי כהן בעכו, יחד עם ראש העיר שמעון לנקרי, סוכם על הקמת כיתות סייבר במטרה לשלב תלמידים ותלמידות ממגזרים שונים במערך הסייבר והמודיעין של צה"ל. בנוסף, דיברו השניים על התוכניות להמשך פיתוחה של העיר.

בפגישה השתתפו סגן ומ"מ ראש העיר זאב נוימן, מנכ"ל העירייה יניב אשור וצמרת משרד המודיעין.

השר אלי כהן: "משרד המודיעין בראשותי מתגייס למען בני ובנות נוער בעכו ואני שמח לקדם תוכנית להכנתם לקראת גיוס לשירות מאתגר ומשמעותי ביחידות הסייבר והטכנולוגיה במוסד, שב"כ וצה"ל. אני מודה לראש העיר שמעון לנקרי על הירתמותו. המיזם יסייע לבני הנוער להשתלב בתעשיית ההיי-טק בתום השירות. כפי שפעלתי לקדם בעיר פרויקטים משמעותיים כשר הכלכלה והתעשייה, כך אפעל לסייע לעיר בכל תפקיד בו אהיה".

שר המודיעין אלי כהן, סייר השבוע בעכו וקיים פגישה עם ראש העיר, שמעון לנקרי. בפגישה, דנו השניים על הקמת תכנית סייבר לתלמידי בתי הספר בעכו, כחלק מהתוכנית של משרד המודיעין לשלב מגזרים שונים ותושבי פריפריה במערך הסייבר והמודיעין של צה"ל.

המסלול המצליח "ממריאות", קיבל השנה תוספת תקציב משמעותית ומתרחב גם לעכו. המסלול מיועד לתלמידות תיכון בכיתות י'-י"ב מהפריפריה, הבוחרות במסלול שירות לאומי-אזרחי. המטרה היא להכשיר וללוות את התלמידות לקראת גיוסן לתפקידי סייבר וטכנולוגיה משמעותיים בקהיליית המודיעין, וכך למצות את ההון האנושי בפריפריה.

הזדמנות הניתנת במסגרת המיזם לצעירים ולצעירות לשרת ביחידות הסייבר והטכנולוגיה ובקהיליית המודיעין, הופכת בעבורם לכרטיס כניסה חשוב ומשמעותי לאזרחות ובכך גדלה כמות המתגייסים המגיעים לתפקידים אלה מאזורי הפריפריה, שיזכו בתום השירות להצעות עבודה אטרקטיביות בשוק העבודה. לטובת הפרויקט הוקצה תקציב ייחודי לשנה הראשונה בסך 9 מיליון שקלים.

השר כהן: "המיזם יסייע לצעירים וצעירות המוכשרים מעכו לקבל הזדמנות אמיתית ושווה למצות את מלוא יכולותיהם. המיזם עונה על צורך הולך וגובר בכוח אדם איכותי לקידום היכולות הלאומיות של מדינת ישראל".

ראש העיר עכו שמעון לנקרי: "אני מודה לשר המודיעין, אלי כהן על ההחלטה לצרף למיזם חשוב ומשמעותי זה את בני הנוער של העיר עכו. אנו שמחים על קידום תכנית זו בקרב ילדי העיר שיוכשרו ליחידות הסייבר, הטכנולוגיה והמודיעין של הצה"ל. אין ספק שמיזם זה יתרום רבות גם בעתיד לבניית חברה ישראלית טובה יותר".

 

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות