fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי מנגישה את בדיקות הקורונה

החל מהשבוע הקרוב מכבי מנגישה את מסלול בדיקות הקורונה משלב ביצוע הבדיקה על ידי צוותים ייעודיים, פענוח התוצאות ומתן תשובה מהירה לחברים
מרפאת מכבי בכרמיאל

מכבי מנגישה את בדיקות הקורונה מרחב כרמיאל: 

במחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות הוחלט לקחת את מלוא האחריות על כלל בדיקות הקורונה לחברי הקופה  המתגוררים בכרמיאל והסביבה (מרחב כרמיאל).

מטרת המהלך: לייעל ולהסדיר את תהליך הבדיקות כך שייחסך הצורך במעורבות של מספר גופים עד לקבלת התוצאות.

החל מהשבוע הקרוב מכבי תרכז תחת קורת גג אחת את כל מסלול בדיקות הקורונה לחברים בעיר החל משלב ביצוע הבדיקה על ידי צוותים ייעודיים, שהוכשרו במיוחד, פענוח התוצאות במעבדות ומתן תשובה מהירה לחברים.

בדיקות של חולים מאומתים או חשודים בקורונה, אשר נמצאים בבידוד יבוצעו בבתים, במתחמי היבדק וסע, בבתי המלון ובמעבדות, על ידי דוגמים שהוכשרו לביצוע המשימה. תוצאות הבדיקות יועברו ישירות לתיק החבר ממש כמו בימי שיגרה ובמידת הצורך יתבצע המשך מעקב וטיפול.

מכבי מנגישה בדיקות משלב הבדיקה ועד התוצאה

כחלק מהתהליך, חברי מכבי שיחושו שלא בטוב יפנו טלפונית לרופא המשפחה והילדים, שיאבחן אותם ויחליט בהתאם לקריטריונים המקובלים האם מצבם מצריך הפנייה לבדיקה.

לא תתאפשר הגעה ללא תיאום תור מראש וזאת על מנת להבטיח מרחק ביטחון בין מטופל למטופל ומניעת התקהלות כפי שמתחייב בהנחיות.

דר' גלית קאופמן. צילום: מכבי שירותי בריאות
דר' גלית קאופמן. צילום: מכבי שירותי בריאות

ראשת מחוז צפון של מכבי שירותי בריאות, ד"ר גלית קאופמן: "מדובר בעוד צעד חשוב בתוכנית החזרה לשגרה.

כארגון בריאות מוביל, לקחנו את מלוא האחריות על כלל מערך בדיקות הקורונה בקהילה החל משלב ביצוע הבדיקה ועד שלב קבלת התוצאות.

אני בטוחה שביכולתנו לשפר את איכות השירות, למנוע אובדן בדיקות ולדאוג לקבלת התשובות למטופלים בהקדם האפשרי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות