fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 "בכל בוקר האבא יורי היה מדבר על איליה באהבה ובדאגה"

סמ"ר איליה הי"ד , לוחם וגיבור ישראל צילום: דובר צה"ל

אבל גדול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל עם היוודע דבר נפילתו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

 "בכל בוקר האבא יורי היה מדבר על איליה באהבה ובדאגה"

במכללה הטכנולוגית נוף הגליל קבלו בכאב ובזעזוע את הידיעה על נפילתו של סמ"ר איליה סנקין, לוחם בגדוד רותם בגבעתי שנפל במלחמה בעזה. מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל: " ליבנו עם יורי העובד המסור והאהוב, נלווה את יורי ומשפחתו ככל שיתבקש."

 

" הבוקר התעוררנו לבשורה קשה ונוראה, בנו של עובד המכללה יורי צ'ולק היקר, איליה הי"ד, בקרב בצפון רצועת עזה. " אומרת מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל. אנה, מנהלת החשבונות במכללה הייתה בקשר יומיומי עם יורי : " בכל בוקר יורי אמר לנו כמה הוא דואג לבן שלו איליה שנמצא בשדה המערכה והנה האסון הנורא מכל לנגד עיננו"

 

במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מבכים את מותו של סמ"ר איליה סנקין, בנו של עובד במכללה, יורי צ'ולק ,אשר נפל בקרב בצפון רצועת עזה כלוחם בגבעתי.

מנכ"לית המכללה :"ליבנו עם יורי העובד המסור והאהוב, אדם נעים הליכות אשר בכל בוקר, מאז פרוץ המלחמה, דיבר באהבה ובגעגוע, בדאגה לשלום בנו אהובו, בנו יחידו איליה אנו כמכללה מחבקים ומחזקים את יורי ומשפחתו, בשעותיהם הכואבות והקשות."

צוות המכללה ישתתף בהלווייתו של סמ"ר איליה וימשיך ללוות את המשפחה ככל שיתבקש.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות