fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גביע העולם בסיף: שתי מדליות זהב לסייפי מעלות

עוד הישג פנטסטי למועדון הסיף מכבי מעלות, כשניקול פייגין ויונתן כהן, זכו במקום הראשון בתחרות גביע העולם עד גיל 17. בקטגוריה הקבוצתית זכתה מעלות במדליית ארד
סייפות על. המאמן יעקב פרדמן עם סייפות מכבי מעלות | צילום: באדיבות עידן כפיר

עוד הישג פנטסטי למועדון הסיף של מכבי מעלות, בניהולו המקצועי של המאמן יעקב פרדמן. בתחרות גביע העולם לקדטים עד גיל 17, זכו שני נציגי המועדון: ניקול פייגן ויונתן כהן, במדליית זהב לאחר שסיימו במקום הראשון בתחרות הבינלאומית היוקרתית.

התחרות התקיימה בבודפשט, הונגריה, בהשתתפות מאות סייפים וסייפות מכל העולם.

בקטגורית הבנים השתתפו 324 סייפים. הסייף יונתן כהן ממכבי מעלות סיים את שלב הבתים כשהוא מדורג במקום ה-26. בדרך לתואר, גבר כהן על סייפים מסלובקיה, רוסיה, ארה"ב איטליה ואוקראינה. בשלב רבע הגמר הוא ניצח סייף מארה"ב. גם בחצי הגמר פגש כהן יריב מארה"ב, וגם אותו הוא ניצח. בקרב הגמר, התמודד כהן מול סייף איטלקי מוכשר מאוד, ובתום קרב שקול, ניצח כהן על חודה של נקודה, 14:15.

בקטגורית הבנות השתתפו 290 סייפות. ניקול פייגן סיימה את שלב הבתים כשהיא מדורגת במקום ה-20. בדרכה למעמד הגמר גברה פייגן על סייפות מטורקיה, איטליה ואוקראינה. בשלב רבע הגמר גברה פייגן על סייפת מהונגריה, וכך גם בשלב חצי הגמר. בקרב הגמר, ניצחה פייגן סייפת מרוסיה, 12:15, וזכתה במדליית זהב.

בתחרות גביע העולם השתתפו סייפים נוספים ממכבי מעלות, ביניהם: רועי לייקינד שסיים במקום 141, ועומר ברוך שסיים במקום 242.

בקטגורית הבנות, השתתפו גם אדל בוגדנוב שהגיעה למקום ה-41, וקמילה דירקטור שסיימה במקום ה-81.

בתחרות הקבוצתית, סיימה קבוצת הבנות, שכללה את פייגן, בוגדנוב ודירקטור, במקום השלישי וזכתה במדליית ארד. בתחרות הקבוצתית לבנות השתתפו 47 קבוצות, כשהקבוצה ממעלות גוברת על קבוצות מאסטוניה, ארה"ב ואוקראינה. מכבי מעלות נעצרה על ידי קבוצה מארה"ב, אבל ניצחה בקרב על מדליית הארד קבוצה מאיטליה, 14:15.

קבוצת הבנים עם יונתן כהן, לייקינד וברוך, סיימה במקום השביעי מבין 57 קבוצות. במהלך התחרות גברה קבוצת הבנים של מעלות על קבוצות מרומניה, בריטניה ושוויץ והפסידה לארה"ב ורוסיה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות