fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אגרוף: האם דוד אלברדיאן ויתר על החלום האולימפי?

המתאגרף מנהריה חתם בליגה המקצוענית בארה"ב, אבל יו"ר אגודת כפפות הזהב עצמה נהריה בוריס רזניק, אופטימי לגבי סיכויו של חניכו לזכות בכרטיס לאולימפיאדה
מנסה את מזלו בארה"ב. המתאגרף דוד אלברדיאן

האם דוד אלברדיאן ויתר על החלום האולימפי?

האם המתאגרף הצעיר והמבטיח דוד אלברדיאן (25), ממועדון כפפות הזהב עצמה נהריה, ויתר על חלומו הגדול להתחרות באולימפיאדה הקרובה?

אלברדיאן קיבל לאחרונה הצעה להתחרות בליגת האגרוף המקצוענית בלאס וגאס, ארה"ב, ונענה בחיוב. לפני שלושה חודשים נחת אלברדיאן בארה"ב וכבר החל להתחרות בסבב המקצועני. בקרב הבכורה, ניצח אלבדיאן מתאגרף ממקסיקו בסיבוב הראשון.

יו"ר מועדון כפפות הזהב עצמה נהריה, בוריס רזניק: "סוכן אגרוף מארה"ב עקב אחרי דוד והתרשם ממנו מאוד. הוא הזמין אותו להתרשמות בלאס וגאס, ודוד נסע לשם לשלושה חודשים. הוא היה מאוד מרוצה ממה שראה שם: מהמתקנים, מרמת האימונים ומההזדמנות להיכנס לסבב המקצועני. הוא חתום שם לארבע שנים, כולל דירה, רכב ושכר. אני מפרגן לו ומאחל לו הצלחה".

אלברדיאן, שכיוון לאולימפיאדה, התאכזב מהעובדה שלא עמד בקריטריון להשגת הכרטיס למשחקים האולימפיים ולכן החליט על שינוי מסלול בקריירה.

רזניק: "לדעתי, החלום האולימפי עדיין לא נסגר עבור דוד. יש עוד כמה תחרויות חשובות שאם ישיג בהם ניקוד גבוה, יש לו סיכוי להקדים מתאגרפים מתחרים ולהשיג את הכרטיס לאולימפיאדה. אני בקשר אתו, אבל כרגע טוב לו שם. מלבד דוד, יש לנו עוד שלושה מתאגרפים טובים שמתחרים על השגת הכרטיס לאולימפיאדה: מירוסלב קפולר, דניאל דסקלו וקוסטנטין פיצ'וק. אני מקווה שנעשה היסטוריה ולראשונה יהיה לנהריה ייצוג באולימפיאדה".

דניאל דסקלו זכה במקום הראשון בטורניר בינלאומי

 דניאל דסקלו (25), ממועדון כפפות הזהב עצמה נהריה, זכה במקום הראשון בטורניר בינלאומי לזכרו של יגאל ליבשיץ, שהתקיים באשדוד.

בטורניר השתתפו מתאגרפים מתשע מדינות: ישראל, ארה"ב, אוקראינה, הולנד, ליטא, פולין, בלרוס, מולדובה וקפריסין.

דסקלו, שהתחרה בקטגורית משקל 81 ק"ג, פתח את הטורניר עם ניצחון מרשים על מתאגרף מקפריסין כשניצח אותו בנקודות, 0:5. בחצי הגמר גבר דסקלו על מתאגרף מפולין והכניע אותו כבר בסיבוב הראשון. בשלב הגמר, היה אמור דסקלו להתמודד מול מתאגרף מאוקראינה, שהחליט לא לעלות לזירה עקב פציעה, מה שהכתיר את דסקלו לאלוף הטורניר בקטגוריה שהתחרה בה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות