fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המיסטיקן מחדרה אופטימי: תרופה לקורונה תפותח תוך חצי שנה – בישראל

בתחזית שפרסם בדף הפייסבוק שלו מבהיר המיסטיקן ינון בן דוד שישראל לא תהיה איטליה, שהקורונה תיחלש משמעותית תוך פחות מחודש, ושהמזור לה יבוא, איך לא, מארץ הקודש
ינון בן דוד (צילום: הילה אייזינגר)
ינון בן דוד (צילום: הילה אייזינגר)

בימים אלה, של אי ודאות ופחד מנגיף הקורונה, שטרם נמצא לו מרפא, טוב להיתפס לכל פרץ אופטימיות, גם אם הוא לא מבוסס על נתונים וממצאים מדעיים. המיסטיקן מחדרה ינון בן דוד הוציא תחזית לתקופה הקרובה בה הוא צופה כי משבר הקורונה אמנם יחריף בתקופה הקרובה, אך יחלש ואף תימצא לו תרופה. ומי יפתחו את התרופה? כמובן, מדענים מישראל.

"יהיו לא מעט חולים, גם קורבנות"

"ישראל הולכת לתקופה קצת בעייתית", פתח המיסטיקן ינון בן דוד בתחזית שלו. "בתאריכים 28 למרץ עד ל-17 לאפריל יהיו לא מעט חולים, גם קרבנות, אבל תודה לאל אני ממש לא רואה אלפי מתים כמו שמפחידים אותנו. הקורונה תיחלש בישראל משמעותית בין התאריכים 20 לאפריל ל-20 במאי. רואים שישראל חוזרת לתפקוד הדרגתי והמשק חוזר לעצמו ונהיה בעזרת השם בכיוון הנכון.

"עוד ב2020 הקורונה חולפת מהעולם"

"אני חוזר ואומר – ישראל לא תהיה איטליה, נקודה .הקורונה עשויה לחזור תוך חצי שנה אך ברוך השם בתקופה הזו של חצי שנה תימצא תרופה ואז לא תהיה סכנה. זה מצחיק – התרופה שתימצא תהיה עשויה מחומרים של שתי תרופות קיימות, ושוב מדען ישראלי יביא את הבשורה. עוד ב2020 הקורונה חולפת מהעולם. כואב לי על ארצות הברית, שם, אלוהים ישמור, יהיו הרבה קרבנות וחולים. איטליה תשתפר בעשרים יום הקרובים.

"ויש מנהיג מוביל שיהיה במצב לא טוב בריאותי בעקבות הקורונה. בשמו הפרטי יהיו האותיות ר או א. שתהיה לכולנו תקופה יותר טובה". 

לעדכוני קורונה באתר משרד הבריאות

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובדף הפייסבוק שלנו חדשות חדרה, כל הפרדס וכל זכרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות