fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאור נרקיס באלבום חדש "מחתנים את הלוחמים הדואטים הגדולים"

ליאור נרקיס באלבום חדש - 6 דואטים עם ענקי המוזיקה: אודיה, אושר כהן, איתי לוי, עדן חסון, עומר אדם ושלומי שבת!
ליאור נרקיס ועומר אדם | צילום יחצ
ליאור נרקיס ועומר אדם | צילום יחצ

עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' ליאור וספיר נרקיס עם בית חב"ד סביון והרב ביסטריצקי, הקימו את מיזם החתונות ללוחמים, מיזם שהפך לאחד הסמלים של המלחמה, ולאורך שבועות ארוכים חיתן לוחמים ולוחמות שחתונתם בוטלה בשל המלחמה, והעניק להם רגע של אושר עוצמה ואנרגיה.

מיזם "מחתנים את הלוחמים" בהובלת ליאור, גייס עשרות מתנדבים, עמותות ואנשים יקרים, לצד עשרות אמנים, שחקנים, סטנדאפיסטים, שהגיעו לביתו של ליאור נרקיס ולבתים של תושבי העיר סביון אותם גייס ליאור יחד עם בית חב"ד להירתם למיזם שכולו אהבה נתינה וחיזוק הלוחמים הגיבורים שלנו.

 

רגע לפני שתתקיים חתונת ענק במיזם, בחודש מרץ הקרוב בהאנגר 11, ת"א שם יעשה ליאור היסטוריה ויחד עם הרב ביסטריצקי יתחתנו בו זמנית 10 זוגות בערב מדהים ומרגש, משחרר היום ליאור נרקיס אלבום EP מיוחד שכולל בתוכו שיתופי פעולה עם מיטב האמנים שלקחו חלק במיזם החתונות.

 

אותם ביצועים מרגשים שבוצעו במהלך החתונות, וריגשו את החיילים, הוקלטו לראשונה במיוחד לאלבום "הדואטים הגדולים" וכעת יוצאים לראשונה באופן רשמי באלבום מיוחד.

 

ליאור נרקיס:

"המיזם נועד ליצור אחדות בעם ואחדות האומנים, יש לי הכבוד לשיר הדואטים לצד האומנים שאני כל כך אוהב שהשתתפו בחתונות והופיעו מכל הלב ובהתנדבות מלאה.

המפגש בחדר החזרות היה מרגש נטול אגו ומלא אהבה. אפשר להתגאות באומני ישראל שנתנו הכל למען הלוחמים הפצועים והמפונים ועדיין מופיעים בסיסים בהתנדבות מלאה אני מעריץ כל אחד מהם.

במשך כחודשיים חיתנו לוחמים שחתונתם התבטלה יחד עם כל האמנים הכי טובים בישראל, שנותנים את נשמתם יום יום מאז פרוץ המלחמה. תודה לכל עשרות האנשים הנפלאים שלקחו חלק במיזם החתונות, שימחו את הלוחמים ובכלל. אין אמן בישראל שלא התנדב ונתן מכל הלב מתחילת המלחמה וזה ממלא את הלב לראות את זה. היום יוצא אלבום שיתופי פעולה שנערכו במסגרת המיזם ״מחתנים את הלוחמים״ יחד עם האמנים אודיה, אושר כהן, איתי לוי, עדן חסון, עומר אדם ושלומי שבת.

אני מאוד מתרגש ושמח לשתף פעולה עם האמנים המטורפים האלה, בפרויקט שמטרתו לקרב לבבות, לאחד ולהעלות את המורל. האלבום הזה מוקדש לכל הלוחמים, הלוחמות ומי שצריך אותו בימים אלו.

אוהב אתכם, גאה בכם – אתם הגיבורים האמיתיים שלנו"

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות