fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס החינוך הארצי לבית הספר האזורי עומר משגב

שרת החינוך, הד"ר יפעת שאשא ביטון, הודיעה השבוע לאורלי גלעד, מנהלת בית הספר האזורי "עומר משגב - מרחב חינוכי לבגרות והתבגרות" שבמועצה האזורית משגב, על זכייתו בפרס החינוך הארצי.
בית הספר עומר משגב | צילום: באדיבות משרד החינוך
בית הספר עומר משגב | צילום: באדיבות משרד החינוך

בית הספר האזורי "עומר משגב – מרחב חינוכי לבגרות והתבגרות" שבמועצה האזורית משגב, זכה בפרס החינוך הארצי.

הפרס ניתן על קידום יעדי מערכת החינוך ובהם, קידום למידה חברתית-רגשית ואורח חיים בריא, חיזוק הצוות החינוכי, פיתוח שותפות חינוכית עם ההורים והקהילה ועוד.

"עומר משגב" הינו בית ספר שש שנתי (ז-י"ב) לחינוך מיוחד הפועל במודל של שותפות עם שני התיכונים "הרגילים" שנמצאים באותו קמפוס ומקיימים יחד מערך חינוכי וחברתי משותף לכלל התלמידים. בבית הספר 143 תלמידים ותלמידות ו-54 אנשי חינוך וטיפול שנותנים מענה חינוכי ומקצועי לבני נוער עם לקויות תקשורת, לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז מורכבים.

 

"מרגש ומרחיב את הלב להוביל את החינוך המיוחד לקדמת הבמה", אמרה אורלי גלעד, מנהלת בית הספר. "הזכייה בפרס היא בזכות עשייה חינוכית, עטופה במסירות ויצירתיות של צוות נפלא, עם "אור בעיניים". הצלחתו של בית ספר היא גם הודות למועצה ולפיקוח תומך, מאפשר ומצמיח".

שרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון: "הזוכות והזוכים משקפים עשייה חינוכית ייחודית ומתקדמת. הם מביאים לידי ביטוי את הפעילות העשירה ואת המנהיגות החינוכית המרגשת ומעוררת ההשראה של מנהלים ומורים מחוייבים ומסורים. הם מובילים ומגשימים חזון חינוכי מתקדם".

מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר בירכה אותם וציינה "שחתירתם המתמדת לשיפור איכות החינוך של תלמידי ישראל ומערכת החינוך מעוררים השראה ומעניקים לנו תחושת גאווה. בעשייתם הם מייצרים חדשנות שחותרת לעתיד, מביאים רוח של יזמות ומחזקים את העשייה החינוכית בהנחלת ערכי המסורת שהם היסודות שמקיימים את החברה הישראלית".

 

אילנה נולמן, מנהלת המנהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך אמרה כי "הבחירה בעומר משגב מעידה על מצוינות פדגוגית, ערכית וחברתית, על תרבות ארגונית ראויה, צוותי ניהול וחינוך מסורים ומקצועיים ועל ליווי מעצים של המפקחת אורנה פרידמן. אנו גאים בכם"

 

 

מנהלת בית הספר אורלי גלעד | צילום: באדיבות משרד החינוך
מנהלת בית הספר אורלי גלעד | צילום: באדיבות משרד החינוך

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות