fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל שולחת חבילות לחיילי העיר ברחבי הארץ

חבילות של אהבה: כרמיאל שולחת חבילות לחיילי העיר מהצפון ועד אילת לשמחתן של המשפחות הנרגשות
חלוקת חבילות לחיילי העיר. משה קונינסקי ועו"ד חיים שוקרני צילום: דוברות עיריית כרמיאל

העיר כרמיאל שולחת חבילות לחיילי העיר ברחבי הארץ

ראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי, יזם מבצע מרגש ויוצא דופן של חלוקת מאות חבילות לחיילים תושבי העיר.

"פנינו למפעלי 'כתר' אשר מרכז פעילותה בכרמיאל ולשמחתנו, הנהלת המפעל וצוות כתר בקהילה נענו מיד לבקשתנו ולקחו את האחריות על שינוע החבילות לכל קצוות הארץ".

ראש העיר מספר איך נולדה היוזמה המבורכת: "לפני שלושה שבועות קיבלתי בקשה מאחד ההורים: 'אדוני ראש העיר, יש לי שני בנים חיילים, 5 שבועות שהם לא יצאו הביתה ולא ניתן לשלוח חבילות לבסיסים, האם יש לך דרך לעזור לנו ולמשפחות רבות מהעיר שלנו שבמצבנו?'

"לכן, בימים אלו, בהם רוב תושבי העיר מכונסים ביחד בבתים והילדים נמצאים בשירות הצבאי כבר שבועות רבים, הגעגוע אליהם והריחוק קשים ביותר, החלטנו לבדוק את ההיתכנות.

ביקשתי מלימור אוזן, מנהלת היחידה לתכנון אסטרטגי, ליצור קשר עם הגורמים בצה"ל ולקבל את כל האישורים, פנינו כאמור למפעלי "כתר" אשר לקחו את האחריות על שינוע החבילות לכל קצוות הארץ".

חברת מועצת העיר לימור מזור, אשר בנה חייל בשירות סדיר, יחד עם לימור אוזן שקדו במשך מספר ימים על הכנת רשימות ובקשות, שוחחו עם ההורים וכך יצאנו לדרך לצורך איסוף חבילות מהמשפחות במטרה להעביר את החבילות לחיילי העיר שנשארו בבסיסים".

חיילים, החבילות בדרך אליכם

קונינסקי: "כמובן שלא שכחנו את חיילי העיר הבודדים ורכשנו עבורם חבילות באהבה, לא שכחנו את חיילי כפר הילדים שלנו וגם אליהם הגענו.

נרגשים הגיעו ההורים ביום שני האחרון אל רחבת העירייה נושאים בידם 124 חבילות של אהבה, שהועמסו יחד עם עשרות חבילות נוספות שהוכנו לחיילים הבודדים ולחיילי כפר הילדים ע"י צוות עובדי העירייה על המשאיות של כתר, שיצאו לדרכן אמש לחלוקת החבילות מגבול הצפון ועד לאילת, הכל בשביל החיילים הכרמיאלים שלנו".

השלמה לפרויקט נעשתה היום כאשר חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הצעירים בעירייה, עו"ד חיים שוקרני, וראש העיר משה קונינסקי הגיעו לבתיהם של שלושה חיילים בודדים המתגוררים בכרמיאל ומסרו להם את החבילות שנרכשו על ידי העירייה.

לסיכום, אומר ראש העיר: "בנימה אישית, גם אני מחכה ומתגעגע לבתי – תו הקצינה שלי שאותה לא ראיתי כבר 6 שבועות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות