fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוקירים את שורדי השואה בכרמיאל

במסגרת מבצע "אמץ ניצול", חניכי אדם חברה וטבע יחד עם בני נוער מרחבי העיר יצאו להוקיר את שורדי השואה בכרמיאל עם עציץ ונר זיכרון
החניכים מאיה קובץ, מארק שפובלוב ונעם ולדר עם המחנכות אביבית יחזקאל ובת בארי מוקירים את שורדי השואה

מוקירים את שורדי השואה בכרמיאל:

ביום שני, ערב יום השואה והגבורה, יצא לדרך מבצע "אמץ ניצול" של מתנ"ס כרמיאל ופיקוד העורף. במבצע חולקו עציצים וברכות ל-2,000 שורדי השואה החיים בכרמיאל.

במסגרת המבצע הוחלט לשתף לראשונה את בני הנוער בפעילות התנדבותית לא מקוונת. בני הנוער חילקו עציצים וברכות לכ-250 ניצולי שואה המתגוררים בעיר.

את ההתנדבות הובילו אסף פרי, מנהל אגף הנוער יחד עם ליאור דיין, מנהלת התנדבות נוער רשותית ואייל טרצ'יצקי מתיכון אדם חברה וטבע.

החניכים נעם ולדר ומרק שפובלוב בחלוקת העציצים

בני הנוער התכנסו בקבוצות בפארקים שונים, עברו תדריך ויצאו לחלק את העציצים. התגובות היו מרגשות וחמות.

אייל טרצ'יצקי מחנך מתיכון אדם חברה וטבע: "אני גאה לספר שמתוך 50 בני נוער 10 הם מאדם חברה וטבע. מרגש במיוחד שמספר חניכות מבית הספר חילקו את העציצים והנרות לסביהן שניצלו בשואה.

עדיין מצער לחשוב שלצד החיבוק מרחוק שניצולי השואה מקבלים בתקופה הזו מהחברה הישראלית רבים חיים בעוני. זה נכון לגבי כלל הזקנים ובעניין גיבורי השואה הפער זועק עוד יותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות