fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר החינוך בנט ביקר במועצת מנשה

אחדות בין כולם. מהביקור: נפתלי בנט, אילן שדה ותלמידים
אחדות בין כולם. מהביקור: נפתלי בנט, אילן שדה ותלמידים

שר החינוך, נפתלי בנט, ביקר ביום ד' בשבוע שעבר במועצה האזורית מנשה. בנט סייר בבתי הספר נטעים וגוונים, במרכז לבעלי צרכים מיוחדים קשתות ובחממה החינוכית אקולוגית בעין שמר. במהלך הביקור שוחח השר עם תלמידים בבתי הספר ועמד מקרוב על העשייה החינוכית במועצה, הישגי התלמידים והמגוון האנושי של תלמידי המועצה, יהודים, ערבים, חילונים ודתיים.

 

אחדות בין כולם. מהביקור: נפתלי בנט, אילן שדה ותלמידים
אחדות בין כולם. מהביקור: נפתלי בנט, אילן שדה ותלמידים

במהלך המפגש עם התלמידים העלו תלמידים את הסתייגותם מקמפיין חמש יחידות מתמטיקה. בנט ציין בתגובה: "הקמפיין נועד להגביר את לימודי חמש היחידות במתמטיקה, אך ייתכן שנוצרה ממנו תחושה שמי שלא שם הוא פחות טוב, וזו לא הייתה המטרה. השאיפה היא למצוינות בכל תחום".

בהקשר לסיור עצמו אמר בנט: "היום יום האחדות. פה, במועצה האזורית מנשה, יש אחדות כל השנה. מוסדות החינוך במועצה, בית הספר המשלב דתיים וחילונים והחממה האקולוגית בה יש הרמוניה בין תלמידים וחוקרים, יהודים וערבים, הם מתנה גדולה לילדים. אנחנו צריכים להעמיק את השילוב בין המגזרים, ללמוד אחד מן השני, להכיל את השוני ולגלות שיש הרבה מן המשותף. ראיתי במועצה אנשי חינוך עם נשמה. אתם מהווים סמל ודוגמא לקידום ערכים ולחינוך שורשי ארצי תוך השקעה בכל תלמיד ותלמיד."

 

ראש המועצה האזורית מנשה, אילן שדה, אמר עם ביקורו של בנט: "אנו גאים בתלמידים ובצוותים החינוכיים שלנו על הישגיהם, ערכיהם ומעורבותם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות