fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעצר חשוד ברצח בשכונת דורה בנתניה

בית המשפט השלום בראשון לציון האריך בתשעה ימים את מעצרו של ברהנו טריקו, 37 תושב נתניה החשוד ברצח תושב נתניה, 70 במהלך שוד.  החשוד נעצר בחשד לעבירת רצח וקשירת קשר לביצוע פשע. שני בני משפחתו של החשוד נעצרו ושוחררו בתנאים מגבילים. מהמשטרה נמסר שהחקירה נמשכת.

במוצאי שבת סמוך לשמונה בערב התקבלה שיחת טלפון במשטרת נתניה מאישה שקראה לעזרה כשהיא מדווחת שאביה, 70 נרצח בדירתו ברחוב נחום בשכונת דורה בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותו של הגבר ופינו לבית החולים לניאדו את האשה, 50 כשהיא פצועה וחבולה במצב קל עד בינוני.

"כשהגענו למקום, ראינו באחד החדרים גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה עם סימני אלימות על גופו, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום, אשה כבת 50 שהייתה בסמוך לדירה התהלכה בהכרה מלאה כשהיא סובלת מחבלות בפלג גופה העליון  הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קל עד בינוני".

עם הגעת המשטרה לזירת הפשע הוצא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים. למחרת הוסר הצו והותר לפרסום כי היחידה המרכזית במשטרת ישראל עצרה לאחר פעילות מבצעית חקירתית גבר בן 37 תושב נתניה ושני בני משחתו בחשד למעורבות באירוע. מעצרו של החשוד המרכזי ברהנו טריקו ברצח הוארך לתשעה ימים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות