fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוא לשיר באור עקיבא

צלילי האור

חבורת הזמר של אור עקיבא, "צלילי האור", צמאה לזמרים חדשים ומזמינה את תושבי כל האזור, זמרים חובבים מאור עקיבא, חדרה, פרדס חנה וזכרון יעקב שיצטרפו אליה בהמוניהם, וזה אפילו לא יקר כלל יחסית ללהקות אחרות. חברות בלהקה תעלה לכם בסכום חודשי קבוע של כ-100 שקלים, כשבחבורות זמר אחרות בצפון תתבקשו לשלם גם כ-250 שקלים בחודש.

"צלילי האור" היא חבורת זמר חדשה יחסית הפועלת ארבע שנים והוקמה על ידי שלום שבתאי. להערכת יעל פלד מחדרה, שהיא מראשוני החברים בלהקה, לא הייתה קודם לכן חבורת זמר באור עקיבא. "אני מאמינה שהיה צורך בחבורה, בתרבות ועכשיו דברים קורים בעיר", היא אומרת.

צלילי האור
צלילי האור

במסגרת החבורה תוכלו לזמר את שירי ארץ ישראל הנפלאים. החבורה מופיעה בכל הארץ, בכנסי חבורות זמר, פסטיבלים, במתנ"ס אור עקיבא ובחגים השונים בעיר ומחוץ לה, גם עד נהריה.

כיום יש בלהקה 20 חברים. בימי שלישי בשעה 20:30 הלהקה עורכת את החזרות שלה במתנ"ס אור עקיבא, ומי שרוצה להצטרף אליה יכול לבוא לחזרות ולאחר שישתתף בשתיים או שלוש כאלה, יוכל לעבור אודישן.

"אנחנו מזמינים כל מי שיודע לשיר, שיש לו נפש צעירה והוא בן 30 ומעלה שיצטרף אלינו", אומרת פלד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות